Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chevrolets kampagne. Snyd?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaa, nu stod jeg så med mit blonde hår og følte mig taget ved næsen.

Chevrolet Danmark havde for 2 uger udsendt et skrabelod, hvor på der står

Skrab og se om du har vundet!
Præmien kan hentes hos din lokale Chevrolet forhandler
d9 og 10 september kl 10:00-16:00

Jeg skraber og får feltet: Tillykke du har vundet Nr. 23

Jeg vender skrabe lodet og der er listet en masse præmie, under præmie 14-23 står der en 10stk Dantax DVD afspiller inkl 7" skærm. Jeg tror så jeg har vundet sådan en præmie

Jeg ville så lige ringe og checke op på hvor den lokale Chevrolet forhandler lå, og efter lidt samtale fortæller hun mig man skal komme ned til forhandleren og se om sit nr står på en liste over vinderer.

Er jeg helt galt på den eller ville i også kunne misforstå dette på det groveste?

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:41

Som du beskriver det ville jeg også tro jeg havde vundet.

Jeg forstår ikke at de griber det an på denne måde, da du helt sikkert ikke er den eneste

der bliver skuffet, medmindre du står på listen ved forhandleren.

Jeg tror dog det giver flere sure end glade kunder i butikken, og det virker ikke særligt begavet.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:25
Først og fremmest piner det mit bilhjerte at se Chevrolet-logoet på Daewoo biler

Men bortset fra det, så mener jeg at der er tale om svindel når de skriver "Skrab og se om du har vundet!" og at man efter at have skrabet reelt ikke kan se om man har vundet. Så skulle der nærmere have stået noget i retningen af "Skrab og se hvilken lodtrækning du er med i". Jeg vil da umiddelbart mene at du med rette kan gøre krav på præmien. Altså medmindre der står noget med små bogstaver som du ikke har oplyst her.

mvh Carsten
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:17
Ja hvis der er stod du har lod nr: 23 var det en helt andet sag:

Men der står ordret:

Tillykke du har vundet nr. 23.. bagpå står præmierne så men der står intet om at det er en lodseddel jeg har eller at nr. 23 ikke er lige med en 23. præmie.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)