Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over alternativ prisbillig markedsføring

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
havde min kæreste til at lave det i papir man bruger til den slags ettiketter,

hun har tidligere lavet "reklame" ettiketter også, hvor firmalogo er på og så info omkring vinen

normalt skal man vist købe 60 flasker af gangen, kan ikke lige huske hvordan, men jeg kan da undersøge det hvis interesse

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:22
Jeg vil til enhver tid fraråde at bruge discount-trykkerier som f.eks. lasertryk, da kvaliteten aldrig har været bare i nærheden af okay, de gange jeg har brugt dem.

Jeg har derimod rigtig gode erfaringer med Xprint i Århus, de er meget prisbevidste og levere top-kvalitet - hver gang! Og så er de i øvrigt meget service mindede.

www.xprint.dk

Kort sagt - Thumbs up!

(Og nej, jeg har ikke nogen som helst forbindelse til dem)

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:45
Hej Aminoer.

Jeg vil gerne rose dette initiativ - det er rigtigt godt.

Den allerbedste markedsføring er at være venlig og hjælpsom!

Det lyder måske indlysende, men jeg har personligt fået rigtigt mange gode kontakter her på amino, og i andre sammenhænge, hvor jeg ikke har gjort spor andet end lige at give et godt råd med på vejen... Så hjælp andre med det du er god til og tag imod den hjælp de tilbyder dig tilgengæld. Det kan hurtigt udvikle sig til større ting...

Angående pressemeddelser så har jeg efterhånden skrevet et par stykker og jeg vil gerne advare mod altid at hoppe direkte på den vogn. Pressemeddelser kan være et rigtigt godt, og meget billigt redskab, men det kræver altså at man har en historie, der kan vinkles så den ligner en nyhed. Ellers er det spildte ressourcer.

Men vælger du at lave en, så vil jeg da gerne anbefale presswire.biz - dem bruger jeg selv og jeg har været godt tilfreds. Hos dem kan du også købe et PR-kompendium med en masse tips til pressemeddelser m.m.

En sidste anbefaling er en virksomhed, som jeg gerne med det samme vil understrege at jeg har en personlig forbindelse til (jeg er dog ikke direkte involveret).

www.mbe-dk.dk er gode til det meste, på nær kort at forklare hvad de kan! Men print, kopi og tryk i små mængder kan de klare til fornuftige priser, og så tilbyder de forskellige post- og pakkeprodukter.

Glæder mig til flere gode tips fra jer andre

God weekend.

Med venlig hilsen

Maria Medard

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)