Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landingpage sprog forskelligt alt efter om du bruger OS X eller XP.....?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er faldet over dette. Det er noget underligt noget efter min mening. Min shop er paa fransk og engelsk, hvor den franske version skulle være standard. Altsaa at hvis folk skriver www.organicdreams.eu skulle de gerne komme ind paa den franske side som standard, uanset hvilken pc/mac du sidder ved.

Jeg har saa set noget underligt. Jeg bruger mac og hvis jeg skiver min adr. ind i en browser mens jeg er i OS X, kommer jeg aut. ind paa den engelske version.

jeg har XP paa min mac via Wmvare og hvis jeg gør det samme her kommer jeg ind paa den Franske version, som jo er meningen, men hvorfor ikke i OS X??

Det samme hvis jeg søger i google paa nogen søge ord.

Eks.: organic produits cosmetiques, (google.fr) kommer min side frem som nr2 paa side 1. Hvis jeg klikker paa linket mens jeg er i OS X kommer jeg til den engelske side, hvis jeg er i XP kommer jeg til den Franske side? Uanset hvilken browser du bruger. 

Selve teksten du ser i google om min side er paa fransk. Dvs hvis du som fransk kunde vælger at klikke paa min side, forventer du vel at komme ind paa en side som staar paa fransk naar nu det var paa fransk ude i google. Men de kommer til en engelsk side i stedet for, HVIS de sidder med en MAC.

det samme er med de links jeg har, en af dem er her http://www.oliceo.fr/communaute/profile?userid=774

hvis jeg klikker paa linket til min side som er paa denne side kommer jeg til min engelske version i OS X og hvis du sidder med en XP og gør det samme komme du til den franske??

Det er jo ikke ligefrem saadan det skulle være, har i nogen mulige forklaringer paa dette?

Tak

mvh Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)