Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vs virtual server uden for Danmark?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har i længere tid overvejet at leje en virtual server uden for Danmark, men har et par gang fået den besked det ville ødelægge domænernes søgeoptimering er dette korrekt ?

Har nogen gode /dårlige erfaringer med leje af virtual server uden for Danmark?

/allan

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:11

Min erfaring siger at det ikke betyder det helt store mht til SEO. Jeg ved at flere eksperter mener det samme - og kan sige at vi hoster mange sider på udenlandske virtuelle servere. De har alle en  forholdsvis god placering på Google.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:28

Hej Martin

Det lyder sq som en god ting, det vil løse mange af mine problemer, men så ville jeg stadig mangle en mail server, aner ikke om man kan leje det på samme måde og til samme pris ?

Nogen her som kunne anbefale nogen solide firmaer som tilbyder det jeg søger ?

/Allan

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 18:58

Allan Hansen:

Det lyder sq som en god ting, det vil løse mange af mine problemer, men så ville jeg stadig mangle en mail server, aner ikke om man kan leje det på samme måde og til samme pris ?

Hej,

Vi har en del der kører med en VPS 1 eller 2 i kombination med DirectAdmin kontrolpanelet. Når du bestiller hos os, betaler du ikke noget i oprettelse, og betaler du kun for leje af server. Hvis du vælger at få DirectAdmin med, bliver den bl.a. leveret med web og mail services. Det vil sige at du straks kan komme i gang med at uploade hjemmesider og tilføje mail kontier. DirectAdmin har den fordel at den kræver forholdsvis lidt RAM og cpu-kraft, hvilket reducerer omkostningerne.

Så for at svare på dit spørgsmål: ja, du kan godt køre mail på samme server som web.

Du er i øvrigt velkommen til at prøve en af vores VPS'er med DirectAdmin gratis i 10 dage :) 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:07

hetzner.de (tysk) og leaseweb.com (hollandsk) tilbyder nogle rigtig gode maskiner (ikke nødvendigvis virtuelle, men til prisen får du noget mere ud af en fuld maskine)

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 19:23

Christian Winther:

hetzner.de (tysk) og leaseweb.com (hollandsk) tilbyder nogle rigtig gode maskiner (ikke nødvendigvis virtuelle, men til prisen får du noget mere ud af en fuld maskine)

Men glem ikke fordelene ved at vælge virtuel! Det er i højere grad skalerbart, og hvis de virtuelle servere kører på et gennemtænkt failover setup er det i mindre grad afhængig af den enkelte (fysiske) maskine.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 02:49

Martin van de Belt:
Du er i øvrigt velkommen til at prøve en af vores VPS'er med DirectAdmin gratis i 10 dage :) 

Hey

Jeg har skrevet til dig vis din kontakt form på din side, jeg ser frem til at høre fra dig.

/allan

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 00:17
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:25

Christian Reupke:
Placeringen har betydning ifølge Google

Ja det har den, men den er ikke af afgørende faktor. Der er SÅ mange forskellige ting der kan gøres, så det vil gå lige op.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:36

Niels:

Christian Reupke:
Placeringen har betydning ifølge Google

Ja det har den, men den er ikke af afgørende faktor. Der er SÅ mange forskellige ting der kan gøres, så det vil gå lige op.

Det svar er jeg uenig i. Firkantet sat op betyder det, at du i et cykelløb satte et ekstra (unødvendigt) kilo udstyr på din cykel og derfor fjernede et kilo cykelklokke fra cyklen for at udligne det ekstra kilo. Dine konkurrenter har ikke sat det unødvendige ekstra kilo på og fjerner samtidig også cykelklokken. Nu er dine konkurrenter et killo foran. 

Det samme er gældende i SEO... Alle kneb gælder og jeg har svært ved at se problemet i at skulle hoste sin server i DK.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)