Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sund chokolade og network marketing!!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Optidee:

Hej Rasmus!

Jeg har ellers hørt at man skal spise 3 stk. af disse chokolade om dagen for at det har en slankende effekt, så det er som i andre firmaer en autoordre på 1 æske om måneden.

Og hvis du går lidt længere tilbage i denne tråd husker du vel nok at der var en chokolade forening der ikke ligefrem havde så meget positivt at sige om netop denne chokolade.

Nej så er jeg glad for endelig at have fundet et produkt man ikke skal spise og som alle vil have mere af såsnart de har prøvet det. Det er simpelthen det bedste der er sket for mig efter at have prøvet med flere forskellige kosttilskud gennem 10 år. der gang på gang er blevet kørt i sænk af medicinalindustrien, medierne mm.

MKH Mianne 

Bliver spændende at følge dit nye produkt, når det kommer forbi lægemiddelstyrelsen eller i nyhederne!!!

AV!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:19

Anders Petersen:

Business:

Er det ikke ligegyldigt om folk skal købe chokolade eller juice, når begge dele er unødvendige ift. antioxidanter...og begge er hysterisk højt prissat????

Velkommen til business... skal vi nu til den igen???

Jorden er forresten flad!

Nå ja....jeg havde helt glemt at et godt MLM-svar er, at fjerne fokus fra fakta ;o)

Tak fordi du mindede mig om det.......Jeg havde helt glemt at vi alle dør, hvis vi ikke drikker MLM-Juice Huh?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:28

For en gangs skyld er jeg ikke bange for det.

MKH Mianne

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 20:38

Business:

Anders Petersen:

Business:

Er det ikke ligegyldigt om folk skal købe chokolade eller juice, når begge dele er unødvendige ift. antioxidanter...og begge er hysterisk højt prissat????

Velkommen til business... skal vi nu til den igen???

Jorden er forresten flad!

Nå ja....jeg havde helt glemt at et godt MLM-svar er, at fjerne fokus fra fakta ;o)

Tak fordi du mindede mig om det.......Jeg havde helt glemt at vi alle dør, hvis vi ikke drikker MLM-Juice Huh?

Kan godt se at fakta pryder dine indlæg :-)

Så lad os tage den igen! Du kan starte med at poste et videnskabeligt studie, som viser, at der IKKE er en sammenhæng mellem indtagelse af funktionelle drikkevarer og sundhed! Funktionelle drikkevarer omfatter såkaldte super fruits og vitamin berigede drikke.

Hver gang du kommer med et studie, kommer jeg med et, som beviser det modsatte! Sådan kan vi blive ved, indtil een af os giver op!

Men start nu bare med det første, så må vi se, hvor vi ender!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:44

Ja, det kan du jo også gøre...men er det nemmeste ikke, at du lige checker på google og ser, om du kan finde undersøgelser der viser at antioxidanter, rent faktisk, kan være ret skadelige? Wink

Så kan vi afslutte den allerede der...

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 21:08

Business:

Ja, det kan du jo også gøre...men er det nemmeste ikke, at du lige checker på google og ser, om du kan finde undersøgelser der viser at antioxidanter, rent faktisk, kan være ret skadelige? Wink

Så kan vi afslutte den allerede der...

Nej, det synes jeg faktisk ikke. Der er en masse studier, som viser, at antioxidanter er skadelige. Dog kan man ikke sammenligne disse studier, med indtagelse af eksempelvis en funktionel juice, med mindre man undersøger studierne til bunds. Før man drager nogen konklusion, skal man kigge på dosering, er der tale om monoterapy, er der tale om syntetiske vitaminer, hvilken kombination er anvendt, hvem er forsøgspersonerne etc.

Og det er lige præcis her, at debatten bliver kedelig. Du finder et studie, hvor folk har fået så meget betakaroten, at de er blevet hele gule i huden, og som følge heraf har haft nogle bivirkninger. Jeg skal så gå helt ned i studiet, og bruge timer på at forklare, at man på ingen måde kan sammenligne indtage af syntetisk betakaroten med indtagelse af en funktionel juice.

Dernæst poster du et studie, hvor man har givet nogle mus 4 gram C-vitamin om dagen, så de har fået tyndskid. Igen skal jeg så gå ned i studiet, og igen påvise, at der igen ikke kan drages nogen parallel! Og sådan kan vi blive ved.

Så selvfølgelig kan man finde studier, som viser, at antioxidanter er skadelige, men det har intet med indtagelse af super fruits at gøre!

Det var derfor at jeg skrev "skal vi nu til det igen", for så længe der sammenlignes pærer og bananer, så er det skruen uden ende!

Funktionelle drikkevarer er det hurtigst voksende segment indenfor wellness. EU har netop åbnet op for funktionelle- og sundhedsanprisninger for visse drikkevarer, da man mener, at sådanne drikkevarer kan have en positiv indvirkning på sundhed! Så din argumentation strider mod udviklingen, seneste forskning og den vej som EU og Danmark ønsker vi skal gå!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 21:24

God så......så du mener at man ikke kan få nok og at det ikke kan være skadeligt at få for meget......... Fair nok, men vi er ikke enige...

At argumentere med udviklingen er en joke imo......udviklingen gør også at slik kommer til at indeholde vitaminer m.m. - Ikke positivt imo, men ikke desto mindre........udviklingen ;o(

Men ok...lad os lukke den her. Vi er uenige og det ændrer sig ikke i en debat her på Amino ;o)

Ha en god aften

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 21:34

Business:

God så......så du mener at man ikke kan få nok og at det ikke kan være skadeligt at få for meget......... Fair nok, men vi er ikke enige...

At argumentere med udviklingen er en joke imo......udviklingen gør også at slik kommer til at indeholde vitaminer m.m. - Ikke positivt imo, men ikke desto mindre........udviklingen ;o(

Men ok...lad os lukke den her. Vi er uenige og det ændrer sig ikke i en debat her på Amino ;o)

Ha en god aften 

Pærer og bananer!

Jeg siger netop, at for meget kan være skadeligt, hvis der er tale om monoterapi, syntetiske vitaminer, højdoseringer etc. Dette har dog stadig intet med super fruits at gøre!

Jeg snakker om funktionelle drikkevarer, og du snakker om slik! Jeg er da helt enig med dig i, at slik nok aldrig bliver sundt!

Så vi er nok enige i mere, end du tror, men har en evne til at snakke forbi hinanden Stick out tongue

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:39

japping:
en prøv ikke med 95-99 % ren chokolade

Kan man få 99% chokolade? I mit lokale supermarked kan jeg købe 90%... og det er numnum.... bitter ja, men tager kun ét stykke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:39

Ludox:

Arbejder ikke længere med shineclub, men de har dog stadig de samme gode produkter :-)

Det var da en væsentlig bemærkning at have med - for det er da skægt, at når begejstringen for visse selskaber fortaber sig - til fordel for det helt-vildt-fantastisk-nye-produkt, så er der nogen der glemmer at holde fast i netop sådan en melding, som du der kommer med...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)