Godt så...........Det hænger altså ikke sådan sammen, at jo flere antioxidanter du får, jo sundere er du..........bare lige at du er klar over det, inden du går amok med dine sund, sundere og sundest udtalelser ;o)
Bivirkninger kan fx. være nedsat immunforsvar, øget kræftrisiko, dårligere cellefornylser m.m. - De antioxidanter du har brug for, kan du let få gennem blandt andet fuldkornsprodukter, planteolier, grøntsager, frugt og nødder.
Skulle jeg vælge mellem helt alm. høj kvalitetschokolade og så Jeres "pumpede" version, så ville jeg vælge den almindelige (Læs: sunde).
Jeg skal nok forsøge at holde mig nede på jorden med hensyn til den helt store sundheds tale :-)
Vi vælger jo alle forskelligt, heldigvis. Der findes mange forretnings typer og tilhørende mange forskellige produkter. Diskussionen om hvorvidt hvilket selskab er bedst, tror jeg den enkelte skal tage med sig selv. Jeg har selv lagt øre til mange præsentationer af de forskellige selskaber der findes på markedet, og alle(næsten) virker ganske gode og tilgængelige, resten afhænger jo bare af hvad og hvem der passer til mit temperament :-)
Det er helt korrekt at det ikke nødvendigvis er mængden af antioxidanter der er det altafgørende, men også om hvilke det er. Vedhæfter lige et link hvor man på danske kan læse lidt mere om mørk chokolade :-)
Ja det er skrevet at 70-80 % chokolade ikke feder og er godt for mange ting.
Og man siger det ikke smager godt (har selv prøvet og det er bittert)
Men så er der en anden i denne debat som siger man sagtens kan købe kvalitets chokolade på den høje procent til en billigere penge..... Kan man det? En som smager godt altså?
For det er jo det jeg synes er interesant i denne chokolade, at den er på 70 % ren chokolade og smager godt (siges der jo, venter på en smagsprøve)
Nej nej, jeg gør det IKKE kun for at tjene penge :) Men klart gør jeg det OGSÅ for at tjene penge, ingen af os vil jo arbejde gratis :)
Men er helt enig i, at man skal være fortrolig med sit produkt og brænde for det.
Jeg er ikke helt klar over hvad jeg vil arbejde med endnu, men have egen virksomhed/forretning er ihvertfald min plan.
Jeg har prøvet med en veninde at købe sko i udlandet og sælge dem i Danmark, men vores problem var HVOR pokker man fandt forhandlere henne??? Og vi fik fat i nogle i USA men fragt og told er jo mega dyrt, så vi ville finde nogle i EU. Men igen, hvor finder man dem?
Ja jeg er skam også "glad" for at jeg er skeptisk, ellers kunne jeg jo starte med hvad som helst smiler :)
Jeg synes bare det er svært at finde ud af om produktet virkelig virker. En sagde man kan google... Ja og der kommer MASSER op, både positivt og negativt men ingen steder hvor det står at det her virker altså og at det kommer fra en "troværdig" kilde, hvis I forstår.
Men tusind tak, kan være jeg benytter mig af at ringe :)
Ja det er ikke altid nemt når man bor alene med sine børn. Hvis du har lyst til at samle inspiration, og kigge på forskellige muligheder, så kan du i ro og mag når din datter er kommet i seng prøve at kigge her. Hvis det afleder spørgsmål, hvilket det sikkert gør, så spørg endelig - og du er altid velkommen via direkte mail eller telefon.