Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til løn osv. søges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal til at forhandle om fastansættelse, og dermed løn.

Jobbet indebærer:

• Primært funktion som Byggestyrer/byggeleder - også tidsmæssigt.
  • Men det meste af arbejdsdagen vil ellers gå med Bygningskonstruktør-opgaver (tegninger + beskrivelser, plus kontakt til myndigheder + leverandører).
  • Sidst vil jeg også delvis fungere som teknisk chef pga. min viden indenfor det byggetekniske område (indtil omfanget bliver for stort, og en anden person ansættes til denne del).
Den daglige arbejdstid er estimeret til ca. 8-10 timer, alt efter behov.

Umiddelbart virker det som en større mundfuld (og det er det egentligt også), men situationen er sådan, at det er en af mine bekendte, som er ved at oprette en butikskæde af mindre butikker ("Food ToGo" butik med komplet køkken i baglokale), og butikkerne skal oprettes hurtigt efter hinanden - som et slags samlebånds-projekt.

Hver butik må max. tage 2½ md. at opbygge før den er åbningsklar, og hele byggeholdet rykker trinvis hen til opbygningen af den næste butik.

Men da ingen af de enkelte stillinger er på fuld tid - og behovet er anderledes end normalt - sammenlægges de stilinger som jeg skal varetage. De overlapper alligevel hinanden, og er også afhænig af hinanden.

Jeg tænker på, at stillingen måske burde hedde "Konsulent", og at jeg burde blive selvstændig, med egen bil, egen pension, egen forsikring, osv. osv. Også pga. at arbejdstiden i perioder kan blive mere end beregnet.

Efter en kort søgning på Jobindex ligger prisniveauet på gennemsnitligt ca. 35.000-40.000 om måneden for de 3 typer stillinger jeg skal varetage.

Derfor ønsker jeg at vide, om du/I har lign. erfaringer, og:

1. Er mit lønforslag forkert?
  2. Stillings-typen som "Konsulent" er måske forkert?
  3. Måske også forkert at blive selvstændig, i den forbindelse?
  4. Ting/forhold jeg burde holde mig fra?
  5. Andet relevant som jeg burde vide?

På forhånd mange tak: FLJE

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)