Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

poser og visitkort

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise

Hvis du kan finde en amino til at hjælpe dig, så er det selvfølgelig nr. 1, men ellers er der masser af udbydere. Du skal bare søge på emballage på google, så dukker der mange op. De store, som altid er repræsenteret på messer er f.eks. Husted og Scanlux. De har poser i alle afskygninger og med logo. Prisen kender jeg dog ikke... Husk nu også at du måske skal bruge noget gavepapir til at pakke ind i.. Ja, jeg ved da ikke om det er relevant for dig, men det er det sikkert :-)

Held og lykke

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:16
Hej alle

1000 tak for alle tippene

Dette forum er sgu (undskyld sproget) en fantastisk opfindelse. Altid hjælpsomme mennesker, der lige har overskud til at hjælpe andre.

Louise

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:16
Hej Louise,

Tillykke med springet og den kommende åbning af din første butik!

Som Casper skriver kan vi måske hjælpe dig med hensyn til poser... (Iøvrigt tak for anbefalingen Casper)

Du er meget velkommen til at ringe til mig på telefon 70 25 85 35 så kan vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi bedst kan dække dine behov for poser med eget tryk. Her kan vi ligeledes drøfte priser og leveringstider etc.

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:47
Hvad med kildevand med private label til din forretning? Dem kunne du sælge ved siden af og styrke din branding? Send en PM hvis du er interesseret.

Forresten, så sælger jeg poser gennem min webshop, du er velkommen til at tage et kig forbi  www.atmengros.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 04:17
Som andre har nævnt - så kan du kontakte Jesper fra MediaMouse. Rar fyr, har selv snakket med ham i en anden forbindelse. Og har også set hans visitkort.

Alternativt kan jeg hjælpe dig, i hvert fald hvad angår visitkort. Jeg levere både standardløsninger og de mere eksklusive. Samtidig vil jeg også kunne hjælpe dig med skilte (gadeskilte, facadeskilte, tryk på bilen, etc) hvis du skulle have de behov.

Håber, at du finder en leverandør du bliver tilfreds med!

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:27
Hej Louise

Du kan lave en hurtig og meget flot løsning, jeg har set i en tøj og tilbehørbutik. De bruger papirsposer i hvid eller lyserød, sætter et bånd omkring og sætter deres klistermærke med logo til at holde båndet. Det er professionelt og flot ud og de står indimellem ekspeditioner og laver det. Klistermærker kan du hurtigt få lavet på et trykkeri og poserne må være nemme at købe, måske kan et trykkeri også hjælpe med det.

(Butikken heder "Tusind Tanker" og ligger i Helsinge og på Sorgenfri Torv.)

Held og lykke!
Jeanett

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)