Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

poser og visitkort

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjæææææææælp

Er der måske nogen af jer der kan hjælpe mig?

Jeg åbner pr. 1/10-06 min aller 1. helt egen butik.

Som alle jer, der har været eller er i samme båd sikkert ved, er der ca. 1 mia ting af få orden på.

Derfor kære Amino´er står jeg nu her og har glemt en meget vigtig detalje, nemlig poser.

Jeg mangler poser til mine dejlige varer, og i min naivitet regnede jeg med at det da kunne ordnes i et snuptag.

Derfor ville jeg høre om der evt. er nogen kloge mennesker herinde der ved hvor man (indenfor en overskuelig tidsperiode) kan få lavet poser med logo.

Og når jeg er i gang med at spørge evt. også visitkort. 

Venlig hilsen

Louise

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:26
Der er en del grafikere herinde, som garanteret sagtens kan sætte nogle visitkort op på et par uger.

Poser ved jeg desværre intet om, men hvis alt gå galt kan du jo starte med hvide poser.

Tilmeldt 7. Jul 06
Skrevet kl. 17:40
Hej Thomas

Tak for svaret

Ja, jeg har selv tænkt på de hvide poser, det er bare lidt ærgerligt, da poser med logo jo i sig selv er go´reklame.

Har også tænkt på alle de grafikere der sidder herinde, men hvor er de

Louise

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:43
De kommer, de kommer. Giv tråden en dags tid eller to, så tror jeg du har de første 3 tilbud, de plejer at være rimeligt oppe på beatet herinde.

Prøv evt. at søge på visitkort, emnet har været diskuteret før.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:48

Er det selve designet af poser og visitkort du søger eller et trykkeri?

Jeg ville tage fat i mediamouse.dk, de er ikke de billigste men de er hammer gode til at trykke.

Hvis det er det grafiske du mangler en hånd til, samt at gøre tingene klar til tryk, så kontakt mig gerne på martin@venio.dk Så finder vi en god amino pris.

Tilmeldt 7. Jul 06
Skrevet kl. 18:03
Tak Thomas

Til Martin

Ang. visitkort så har jeg sådan set styr på hvordan design og logo skal se ud, mangler bare trykkeri og go´pris.

Med hensyn til poserne så mangler jeg både trykkeri og poser (og tid).

Louise

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:08
Prøv hiv fat i Jesper http://www.mediamouse.dk/ 

En rigtig aktiv amino, og bestemt ikke bange for at give aminoer rabat. Derudover levere han en kvalitet de fleste ikke kan hamle op med.

Hvis det bare skal være billigt så er www.lasertryk.dk rigtig gode til prisen, dog har mange dårlige oplevelser med dem, deres service er noget nær ikke eksisterende, men jeg har endnu ikke set et eneste firma der kan gøre det billigere end dem. Tror dog desværre ikke de laver poser.

Ellers ved jeg at www.partnerprint.dk også har været en smule aktive på amino, så kunne være du skulle hive fat i dem. Ved ikke om de trykker på poser.

Held og lykke med butikken

Tilmeldt 7. Jul 06
Skrevet kl. 18:30
Hej Martin

1000 tak for svaret, dejligt med lidt hjælp.

Har selvfølgelig ikke uanede mængder kapital til projekt visitkort, men vil hellere betale lidt mere og så få en go´ service. 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:41
Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:43
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)