Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger modeller til fotoshoot - Kender du nogle?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer

Vi er inde for tøjbranchen og vi søger nogle tøj-modeller til vores nyeste pigekollektion - Hvis nogle har nogle gode referencer til nogle modeller eller som kender en model, som ikke er i den dyre ende eller kender en pigemodel som bare mest er ude på at udvide sit portfolie med nogle fede billeder - Vil vi meget gerne kontaktes p?  info@neverstone.com

Vi søger en pige/piger som ser naturlige ud, som har pæn udstråling, sund hud. - gerne med fyldige læber og pæne kindben. Men frem for alt et naturlig at udseende og gerne den klassiske model-type. Alder 15 -26 ?r.

Send os en mail og meget mere info følger - info@neverstone.com

Med venlige hilsner

Casper

[View:http://neverstone.com/]

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15021
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturlige skønhedsprodukter og argan olie hos Cosmos Co og Cossy

Designer solbriller - Customfit.eu 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte tidligere lign. Sites til shoots før i tiden. Men det kan simpelthen ikke betale sig, da du bruger utrolig meget tid på at skille bukkene fra fårene og ikke får hvad du forventer på settet desværre :/ Der er langt imellem guldet

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15021
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel P:

Brugte tidligere lign. Sites til shoots før i tiden. Men det kan simpelthen ikke betale sig, da du bruger utrolig meget tid på at skille bukkene fra fårene og ikke får hvad du forventer på settet desværre :/ Der er langt imellem guldet

Det er vel sådanne steder man har mulighed for at finde en fast upcoming, til en god pris. Det gavner jo begge parter...

Naturlige skønhedsprodukter og argan olie hos Cosmos Co og Cossy

Designer solbriller - Customfit.eu 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig - Det er skam et perfekt initiativ til den slags. Men det jeg mener, er at hvis det er for at spare penge. Går det op med tiden man skal bruge på at gå ansøgningerne igennem. Plus man måske ikke ender ud med det man søger.

Nu vil jeg lige indskyde jeg selv tilbyder piger til fotoshoot. Men må påpege at de forskellige casting sites af, erfaring ikke kan betale sig hvis man snakker med det rette bureau, hvor man kan få det man ønsker. For lidt ekstra - Det er vel det gode gamle "Kvalitet kontra Kvantitet"

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mickel - Har sendt dig en PM

 

[View:http://neverstone.com/]

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige sende dig en Mail men til andre som måske også står og mangler en model så er min kæreste Miss Intercontinental Denmark 2009, og er sikker på hun kan klare jobbet:)

www.Milamay.dk


Folk er selvfølgelig velkommen til at kontakte hende eller mig :)

Tilmeldt 10. Jul 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, Mit navn er Fatima Rizwan, jeg kunne godt tænke mig at stå som model for jer. Ikke kun fordi det kan udvide mit portfolio, men også fordi det at stå som model lyder som noget virkelig fedt. Jeg har stået som statist i nogle serier, men ikke som model. Min kusine er fotograf, så jeg har haft lidt erfaring med hende. Udover det, er det noget jeg synes lyder rigtigt sjovt, og kunne godt tænke mig at gøre noget mere ud af det. Jeg håber på at hører fra jer🥰
Alder:16
Højde:168
Str: S & xs
Instagram: Faatima.Rzn
Addresse: Magnoliavej 74 1th 2000
Tilmeldt 10. Jul 24
Indlæg ialt: 40
Fra  FindElpriser.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Faatima..Rzn:
Hejsa, Mit navn er Fatima Rizwan, jeg kunne godt tænke mig at stå som model for jer. Ikke kun fordi det kan udvide mit portfolio, men også fordi det at stå som model lyder som noget virkelig fedt. Jeg har stået som statist i nogle serier, men ikke som model. Min kusine er fotograf, så jeg har haft lidt erfaring med hende. Udover det, er det noget jeg synes lyder rigtigt sjovt, og kunne godt tænke mig at gøre noget mere ud af det. Jeg håber på at hører fra jer🥰
Alder:16
Højde:168
Str: S & xs
Instagram: Faatima.Rzn
Addresse: Magnoliavej 74 1th 2000


Der er en del gode grupper på Facebook, hvor modeller og fotografer mødes.
Her kan modeller få taget billeder gratis til deres portfolio, mod at fotografen også må benytte billederne.

Kig evt. efter gruppen, der hedder "Fotografer og modeller i Danmark (FMD)"

Ønsker du eller din virksomhed at spare penge på strøm?

Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)