Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamfighter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

I betragtning af at dette er nævnt en del gange herinde, tænkte jeg der måske var nogen der havde erfaring med det.

Installerede pro-prøveversion for 4-5 timer siden, hvilket indtil videre har ført til at min outlook kører langsommere, er lukket ned 7-8 gange, hvilket den aldrig har gjort før, og nå ja, har frasorteret 2 spammails.

Nogen gode ideer, kører XP home, Outlook 2002, Windows firewall og F-secure antivirus.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 17:25
Min tålmodighed holdt ikke til programmet, det er afinstalleret, så behøver ikke hjælp alligevel.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:16
Prøv at hive fat i deres support i stedet - tror du får lidt mere ud af dem, frem for aminoerne (til trods for at viceværten er ophavsmand til produktet)

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 20:55
Havde jeg også gjort, men var desperat og kunne huske det havde været oppe her før. Det er jo sjældent det går stærkt med såanne supports.

Men nu har jeg afinstalleret det hvorefter de superhurtigt vendte tilbage. Men har droppet det nu.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 22:28
Dato: 05-09-2006 20:54:42 Forfatter: Thomas1974

Men nu har jeg afinstalleret det hvorefter de superhurtigt vendte tilbage. Men har droppet det nu.

Klassisk

Vi bruger selv et decentralt spamfilter som scanner vores mail før det når ind til vores servere, og som samtidigt tager backup af vores mail - det er helt fantastisk, og prisen er ret overkommelig. En løsning vi har været rigtig glade for siden vi skiftede, samtidigt med at vores mailserver nu er 80% mindre belastet.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 22:41
Ja, synes bare 200K/computer var ok for at spare et par minutter om dagen på at slette spam, får ca. 10-15 om dagen pt.

Vi kører bare på pop3, virker et sådant filter også der? Kan det håndtere flere forskellige email adresser?

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 23:00
Dato: 05-09-2006 22:41:12
Forfatter: Thomas1974
Ja, synes bare 200K/computer var ok for at spare et par minutter om dagen på at slette spam, får ca. 10-15 om dagen pt.

Vi kører bare på pop3, virker et sådant filter også der? Kan det håndtere flere forskellige email adresser?

Yup - virker glimrende på POP3 - vi kørte også på POP3 da vi startede med det (er senere skiftet til Hosted Exchange). Det eneste det kræver at du selv kan kontrollere din DNS, så alle dine mails først bliver sendt til mailscanneren (hvor de bliver scannet for spam og virus, og backed up), hvorefter de bliver sendt til din alm indbakke.
Forsinkelsen er ca på 1 sekund - så det er til at leve med.

Og ja, det kan håndtere alle de mailadresser du vil have. Vi har vores sat op til at scanne ALT hvad der ryger ind på @netmedia.dk - og statistikken viser at mellem 80-90% dagligt bliver sorteret fra. Har endnu ikke været ude for at den har nappet en mail der ikke var spam, og kun ca 5 gange oplevet at spam er sluppet igennem. (du kan selvfølgelig selv justere niveauet af hidsighed på filtrene)

....men det bedste er klart at man slipper for tidsforbruget og irritationsniveaut ved at modtage spams.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:37
Dato: 05-09-2006 16:40:44 Forfatter:Thomas1974
Hey,

I betragtning af at dette er nævnt en del gange herinde, tænkte jeg der måske var nogen der havde erfaring med det.

Installerede pro-prøveversion for 4-5 timer siden, hvilket indtil videre har ført til at min outlook kører langsommere, er lukket ned 7-8 gange, hvilket den aldrig har gjort før, og nå ja, har frasorteret 2 spammails.

Nogen gode ideer, kører XP home, Outlook 2002, Windows firewall og F-secure antivirus.

Det kan være så meget. Alle programmer der aktivt ligger på din computer vil sløve din maskine, men SPAMfighter er nu meget nænsom. Så det er sikkert et andet program SPAMfighter konfikter med, muligvis dit antivirus.
Som det allerede er nævnt, er du mere end velkommen til at ringe til vores support og få hjælp.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:51
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 02:05

Ved ikke med jer andre, men i takst med væskten i firmaet, får jeg flere og flere mails - spammails vel at mærke.

Spamfighter....: I har lige fået en ny kunde!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)