Vi ønsker en ny hjemmeside til vores tegnestue, med lidt flash som vi selv har lavet.. det skal være med nyhedsboks og nyhedsbrev udsendelse.. ellers skal det ikke være så avanceret, det skal bare se prof ud.. Vi kan tilbyde/eller lave et gavekort til tegning/rådgivning af byggeprojekter for ydelsen :)
Jeg kan også levere en hjemmeside, men har som Rasmus ikke behov for arkitekt tegninger. Kontakt mig gerne på kasper@infront.dk hvis det kunne have interesse.
Send mig en mail
med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til
dig fra det tilsendte materiale. Jeg har dog hellere ikke lige brug for en modydelse,
IndoSoft er en
dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske
IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress,
CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat
både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.
Vores priser er
yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.
Det lyder som en spændende projekt for mig. En hjemmeside for en tegnestue får mig automatisk til at tænkte i rene linier og et simpelt, men stilfuldt design - det er lige min stil. Du er meget velkommen til at kontakte mig på chiel@pephers.org / 3069 4678 (efter kl. 15) eller se min hjemmeside.
Desværre har jeg dog heller ikke brug for modydelser, da jeg er studerende. Men af samme grund kan jeg give en god pris ift. større webbureauer.
Med venlig hilsen Chiel Robben
Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.