Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside ønskes, arkitekthjælp tilbydes...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Vi ønsker en ny hjemmeside til vores tegnestue, med lidt flash som vi selv har lavet.. det skal være med nyhedsboks og nyhedsbrev udsendelse.. ellers skal det ikke være så avanceret, det skal bare se prof ud.. Vi kan tilbyde/eller lave et gavekort til tegning/rådgivning af byggeprojekter for ydelsen :)

Så hvis det har interesse så skriv endelig..

Mvh.

Johnny Stark

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:39

Hmm - jeg er ikke så interesseret i et gavekort. Tilgengæld kan jeg lave en hjemmeside til jer til en rimelig pris.

Kontakt mig på 50451292 eller rasmus[at]hoeks.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:43

Jeg kan også levere en hjemmeside, men har som Rasmus ikke behov for arkitekt tegninger. Kontakt mig gerne på kasper@infront.dk hvis det kunne have interesse.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:06

Hej Johnny,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte materiale. Jeg har dog hellere ikke lige brug for en modydelseSmile,

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:24

Hej Johnny

Det lyder interessant. Kan du skrive til mig på adam@bezot.com med henvisning til denne tråd?

Mvh Adam

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:45

Hej Adam,

Har prøvet at skrive til din mail, men har ikke fået respons?

Mvh.

Johnny

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:44

Hej Johnny Stark

Det lyder som en spændende projekt for mig. En hjemmeside for en tegnestue får mig automatisk til at tænkte i rene linier og et simpelt, men stilfuldt design - det er lige min stil. Du er meget velkommen til at kontakte mig på chiel@pephers.org / 3069 4678 (efter kl. 15) eller se min hjemmeside.

Desværre har jeg dog heller ikke brug for modydelser, da jeg er studerende. Men af samme grund kan jeg give en god pris ift. større webbureauer.

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:47

Hej

Du må meget gerne smide mig en email på 595(a)mail-online.dk :)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)