Er $ 1000 helt galt? |
Hvis du kan finde en der vil give prisen er det vel ikke galt - Ville dog aldrig selv købe det for den pris, men måske der findes nogen, så er prisen jo fin
Hvis du kan finde en der vil give prisen er det vel ikke galt - Ville dog aldrig selv købe det for den pris, men måske der findes nogen, så er prisen jo fin |
tak for alle de goe responser jeg har fået. jeg giver lige point og lukker tråden |
Er det ikke noget med at de har ret til at kræve domænet som deres uden beregning, da navnet ligger så tæt op af deres og der på nuværende tidspunkt ikke er noget relevant/vedrørende everestpokker på omtale domæne? |
Ja det har jeg godt nok også hørt om.... Men de har aldrig gjort krav på det. |
Men hvorfor købte du domænet? For at sælge det til dem? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Well, generelt mener jeg at det er en usmagelig måde at tjene penge på, så jeg håber at det ender med at de kan få det tilkendt uden beregning |
Jeg købte domænet til affiliate, da jeg mente at det gav lidt profit, men det var ikke af den stor pose. Så jeg har snakket med min manager frem og tilbage, i et par år og har nu valgt at sælge det til dem. |
Vil lige sige at: Jeg sælger det ikke for $1000 men for en slik |
Værdien af domænet vil jeg sige ikke er det vilde værd
|