Er her nogen som kender noget til forextradebrancen aka Valutahandel. Der er for nyligt startet en investeringsklub op i DK som hedder Fxclub. Er der nogen af jer som kender noget til dem. Hvis i gør ville jeg være glad for respons. Jer som nu kommer på banen med " Jeg har godt nok ikke hørt om dem, men jeg vuderer det er noget lort - og du skal løbe langt væk osv osv osv.....kan i ikke finde et andet sted end her. På forhånd tak. |
Fxclub
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Det eneste jeg ved om FXClub er, at jeg skøjtede forbi dem for et godt stykke tid siden. Jeg fandt deres side på nettet og det er jo ikke fordi, at de overbelaster folk med information. Derfor kan man jo kun sige noget om FXClub hvis man har prøvet det af. Så du kan vælge at vente på dette, eller du kan skrive til firmaet og spørge efter en firmaprofil. Jeg ville da ikke gøre mig seriøse overvejelser om at prøve FXClub af, før jeg vidste hvordan det er gået dem igennem årene og hvor mange år de har opereret på markedet. Bid mærke i, at der udover FXClub er flere andre lignende firmaer på markedet. Du skal vide, at nogle af disse firmaer ikke driver et legalt foretagende. Men dette udelukker naturligvis ikke, at der eksisterer legale og velfungerende firmaer på området. Så hvis det ikke bliver FXClub, så findes der mulige alternativer. Jeg ved godt, at dette ikke var det svar du var ude efter. Men nogen gange må man tage hvad man kan få. ;) Mvh. James |
Hej Nomse På trods af, at FXclub er et relativt nyt foretagende, så har klubben allerede været på banen med flere spændende tiltag... Der har netop været afholdt en event i Gøteborg, hvorpå en række nye initiativer blev præsenteret - alle med formålet, at tjene penge til investorerne/medlemmerne! Der er pt. 3 investeringspuljer, som alle kører stabilt... omend ambitionerne er MEGET større end blot stabilt! Hvis du stadig er interesseret i klubben, er du velkommen til at sende mig en PM for en nærmere drøftelse af investeringsmulighederne... |
FXClub er normalt en lukket klub, men af og til åbnes der for nye medlemmer, som kunne være interesseret i at tjene penge på valutahandel, enten via egne handler eller via forskellige puljer. Det koster ikke noget at melde sig til, men optegningen for nye medlemmer er denne gang kun åben til 19. februar kl. 15:00 eller 1000 nye medlemmer – what ever come first. Hvis du vil registrerer dig, bedes du klikke då nedenstående link: BEMÆRK: Fxclub arbejder IKKE med nogen form for økonomisk rådgivning, men INFORMERER udelukkende indenfor Forex trading. FXclub håndterer eller formidler ikke penge eller kapital, men informere blot om produkter som kan købes af andre virksomheder og selskaber. |
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)