Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301redirect fra Scannet til DanDomain

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele startede med at jeg fik et par forespørgsler på hvad jeg skulle have for at hjælpe med at lave og opsætte korrekte redirects for et par webshops, som var flyttet til DanDomain fra Scannet.

Hele dette setup tog forholdsvis lang tid, og bestod af en masse manuelt og kedeligt arbejde. Stick out tongue

Jeg besluttede derfor at lave en service, hvor man selv kan oprette en konto og dermed oprette og administrere sine 301 redirects.

Jeg har nu haft et par kunder til at teste det af, og jeg har fået gode tilbagemeldinger.

Så derfor er det nu på tide at melde ud at shop301.dk er online og åben for registreringer.

Kort om shop301.dk

Når du har oprettet en konto, modtager du dit unikke bruger ID på din email, og kan herefter logge ind. Du kan nu oprette redirects fra henholdsvis dine produkt grupper og dine produkt sider.

Dette gøres manuelt ved at indtaste det ID der står i Scannet URL'en, og derefter din nye DanDomain URL.

Når dette er gjort, genereres automatisk en ASP fil,som du uploader til din DanDomain shop.

Hvis der er nogle URL'er du har glemt at oprette, bliver der automatisk lavet en 301 redirect til din shops forside.

Du kan altså lave redirects fra gruppeside til gruppeside, og produktside til produktside, og lade resten af de gamle indekserede URL'er redirecte til forsiden.

Jeg er ved at lave en skærmvideo, men indtil da, har jeg et par sreendumps her: Billede 1 - Billede 2

Denne service koster kun 299,- og det syntes jeg er billigt for at få samlet op på sine gamle URL'er og lavet korrekte redirects.

P.S. Jeg har fået forespørgsler på om systemet kan håndtere redirects fra andre platforme, såsom Magento, OsCommerce osv, men indtil videre er det lavet specifikt til Scannet vs DanDomain, men jeg har allerede planer om at udvide med flere platforme.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)