Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frækt ??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror desværre, at du vil tabe ni ud af ti sager i klagenævnet for domænenavne. Vandt selv domænet www.posterland.dk tilbage fra www.allposters.com(købt via stråmand), der brugte det som et subdomæne. Hvis du vil læse sagen, kan du se den her:(PDF)

Sagsfremstilling

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:20

Friis Bilsalg:

også bare en tanke..

Tænker tit på dengang thy data center skulle sælge deres domæne til jysk telefon ;-) Også kaldes tdc..

De fik jo en del ud af det og jo ved da også godt de rent faktisk havde de 3 gyldne bogstaver som initialer..

Tesco er jo også et stort firma og ender da nok også med at komme til danmark, men også bare lige for at hører jer, da jeg ved der er stor forskal på folks syn på dette :-)

Forskellen ligger vel i at Thy Data Center, har købt det i god tro, og rent faktisk brugt domænet.

Du vil købe en række domæner, i håb om at der kommer en stor virksomhed en dag og vil købe dem for alverdens rigdomme.
Det kaldes ond tro - og du højst sandsynligt ikke få en krone ud af det udover din udgift samt tid.

Så vend roligt tilbage til din hæderlige forretning og skaf nogle kunder i butikken istedet, det er væsentlig bedre givet ud :O)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:41

Henrik :
Forskellen ligger vel i at Thy Data Center, har købt det i god tro, og rent faktisk brugt domænet.

Var det ikke TDC der ikke havde undersøgt om tdc.dk var ledigt og at Thy Data Center brugte domænenavnet før TDC kom til at hedde TDC?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)