Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have en ny bærbar... Erfaringer søges.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Aloha aminoer.

Jeg skal nu til at have mig en ny bærbar (se hvorfor her), og vil ligesom før have en lille fix en, som SKAL veje under 2 kg, og have en Intel Duo processor, og min 1Gb ram.

Jeg overvejer lidt følgende, og vil derfor høre om der er nogen der har nogen erfaringer med følgende computere.

...har jeg glemt nogne i samme klasse? Fyr løs af jeres erfaringer...

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:08
For ej at nævne IBM Thinkpad T-serien...??? Den ultimative arbejdshest...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:10
Jeg har selv rigtigt gode erfaringer med Asus, dog ikke lige nogen af de to nævnte modeller, både hvad angår deres bærbare, bundkort samt øvrige komponenter.

Jeg ved ikke hvilken producents dele der i øjeblikket bliver brugt til at lave Vega''er med, så vidt jeg husker har SD Data dog tidligere solgt ustabile bærbare under navnet Vega. Modsat har de dog også solgt Asus''er under navnet Vega Pro/MyBook, så det er ikke en generel stempling af alle deres produkter.
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:12
Hej..
Følger lige lidt med her da jeg selv er på jagt efter en ny, da min Vega+ nok er færdig.  En klog mand mener at den simpelthen blev for varm og derfor fik det bundkortet til at stå af. Så min næste bliver nok ikke en Vega.. Er også til en mini ( ikke som min tidligere med 17" skærm ) som Christian, som er til at slæbe med uden at få rygproblemer o.lign.  Men jeg er faktisk blevet rimelig lun på en Macbook pro med intel core duo, men jeg overvejer stadig.. Glæder mig til at se hvad folk anbefaler..

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:51

Køb en Mac. Jeg har arbejdet på Mac i 12 år og har aldrig haft alvorlige problemer med systemet eller med virus og den slags. Desuden holder de jo en evighed.

Efter at jeg er skiftet til en Dos (jeg forbander den beslutning) har jeg ikke haft andet end problemer med systemnedbrud (Microsoft er noget lort), virus og elendig hardware.

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:03
Jeg har også kune gode erfaringer med Asus.

Vi sidder dog pt. med nogle Lenovo 3000 N100, som også er nogle kanonmaskine, bortset fra højtalerne og en skærm med meget "gen-skin".
Kanont hurtigt (duo-core), godt tastatur, ordenligt udvikler-opløsning (1680wide)....

Men ellers har jeg også kun hørt godt om Mac''s ny macbook pro....med noget parallels virtualiseringssofttware (ala wmware) er det ingen sag at køre en windows også....

Alt om både i Danmark

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:20
Dato: 04-09-2006 22:51:22 Forfatter: Goaften

Efter at jeg er skiftet til en Dos (jeg forbander den beslutning) har jeg ikke haft andet end problemer med systemnedbrud (Microsoft er noget lort), virus og elendig hardware.

Jeg tror at det drejer sig lidt om hvordan man sikrer sig. Min Windows XP Pro installation nærmer sig to år, og jeg har ikke haft et eneste problem. Sørger man for at holde Windows opdateret, have et ordentligt antivirus program og en fornuftig firewall foran, så kan man holde de fleste problemer væk.

Nå, for at komme tilbage til emnet, så er jeg utrolig glad for min HP Business Notebook, som bare har fungeret uden problemer. Hvis jeg skulle have en ny, ville jeg kigge på HP igen, men jeg må sige at jeg også er blevet påvirket af alle de folk der roser IBM Thinkpads. Så jeg ville nok lige se på dem inden jeg besluttede mig.

mvh Carsten

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:25
Dato: 04-09-2006 18:07:35
Forfatter: Matt K. Baldersø
For ej at nævne IBM Thinkpad T-serien...??? Den ultimative arbejdshest...

Havde overvejet den, men der er bare så frygtelig grim
(...plus jeg afskyr den der røde klitoris pegefætter, som jeg rammer hver gang jeg bruger deres tastatur...)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:26
Dato: 04-09-2006 18:09:31
Forfatter: Sune Christesen
Jeg har selv rigtigt gode erfaringer med Asus, dog ikke lige nogen af de to nævnte modeller, både hvad angår deres bærbare, bundkort samt øvrige komponenter.

Min gamle der futtede af (efter ca 4 års hårdt slid) var også en asus, og den var jeg max tilfreds med. Derfor hælder jeg også lidt til den igen.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:32
Dato: 04-09-2006 22:51:22
Forfatter: Goaften

Køb en Mac. Jeg har arbejdet på Mac i 12 år og har aldrig haft alvorlige problemer med systemet eller med virus og den slags. Desuden holder de jo en evighed.

Som du nok kan se på mit indlæg er det IKKE en mac jeg er ude efter - og det du skriver er jo desuden noget ubegrundet sludder. Gider ikke diskutere religion mht Mac vs. PC - det er ikke det indlægget handler om.
Hardwaren vælger du jo selv (som er stort set identisk med det der er i en Mac), og virus slipper du for hvis du beskytter dig imod det.

Dette indlæg er en efterlysning til en Windows baseret computer - slut-prut
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)