Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barnesæde til Suzuki Grand Vitara

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej

Er der nogen af jer der kender til barnesæder til Suzuki Grand Vitara på gule plader. Jeg har hørt at man kan få et til at montere mellem forsæderne. Er der nogen der kender noget til det, og evt. har noget mere info?

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 14:38
Nogen ideer?

Mvh.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:41
Har du prøvet at forhøre dig hos en Suzuki forhandler?
Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 14:50
Ja, men de havde ikke rigtigt noget info om den.

Jeg har nu prøvet at skrive direkte til Suzuki og prøver også lige en anden forhandler.

Mvh.

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:53
Hej,

I min Jeep Grand Cherokee, er barnestolen sgu boltet fast i bilens ramme og placeret mellem føresæderne.....dvs. sædet står mistænktsom meget i lastrummet - jeg er to gange blevet stoppet + 1 gang i told - og der er ingen der har påtalt det. 

Mvh 

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 14:59
Så du har simpelthen bare selv boltet et almindeligt et fast, eller var det designet til det?

Mvh.

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:19
Hej igen,

Jeg tog ud i et af de dersens østrogen butikker (tror nok det var babysam) og fandt det sæde der egnede sig bedst til min bil.Da det rigtige sæde var fundet tog jeg en tur i byggemarkedet og købte en flok rustfrie gevindstænger mv. og så var det ellers igang med boremaskine osv...osv. det hele tog omkring 2 timer. Junior er godt 2 år gammel..og sidder de endnu med største velbehag.

Nu skal det siges af Jeep nok er lidt bredere en Suzuki. meen mon ikke det kan lade sig gøre alligevel. Dog vil jeg sige at for mit vedkommne kunne det kun lade sig gøre fordi jeg har Aut. gear og derved ikke skal sidde og fægte med juniors stænger for at få bilen i gear. 

....Held og lykke med projektet

Mvh 

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 08:58
Tak for det gode input! Min bil er dog leaset så jeg er ikke sikker på at den går.

Jeg afventer lige svar fra Suzuki hvad de siger.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)