Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programør søges til social netværksside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger en dygtig programmør til udviklingen af et internet portal og social netværkside med et meget stort international potentiale. sammen med min partner er vi i gang med at finde en investor og kan derfor på nuværende tidspunkt ikke tilbyde løn, men tilgengæld kan vi tilbyde en del i det firma der vil blive oprettet når vi når dertil. jeg vil ikke komme nærmere ind på selve inholdet af siden, men blot understrege det store potentiale og de mange anvendelsesmuligheder siden kan tilbyde. siden skal i første omgang lanceres i danmark, men langsomt vokse sig til en international side.

vi regner med at siden skal hostes hos amazone (AWS).

din primære opgave vil være at programere siden, og selvom vi har en meget klar forstilling af siden er vi meget åbne for dine indskydelser, således at du vil blive en del af teamet.

både min partner og mig tror på idéen og håber på at du kan hjælpe os med at realisere den.

jeg vil besvare alle henvendelser og glæder mig at høre fra dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 14:36

Hvorfor valget af AWS, før i har en programmør, der muligvis ved mere om dette?

Nysgerrig :)

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra Aalborg og københavn
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:49

hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at få en bedre beskrivelse af projektet, samt evt en forretnignsplan omkring hele konceptet.

Send det evet til mail@renegulager.dk

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:51

hvad er arbejdsfordelingen ca? jeg mener, hvor mange timer regner i med at lægge i projektet i forhold til udvikleren?

mvh

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:09

I kan lave jeres eget sociale media, meget billiger, her. Det er selvfølgelig ikke programmeret af jer selv eller en i kender, men det går klart hurtigst og virker også med langt større sandsynlighed

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:38

Der er flere steder, der tilbyder færdigpakker til sociale medier, men jeg kan ikke finde en, hvor det bliver på dansk. Er der nogen, der kender en færdig løsning til et online socialt medie på dansk? Og er der nogen, der kan give et bud på, hvad det vil koste at få lavet et fra bunden? Dvs plads til fora, blogs, reklamer, profiler osv?

Jeg står selv med to mulige projekter, hvor vi skal bruge det.

Hej med dig :-)

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 16:02

hi til alle, og tak for hurtige svar...:)

jeg tager dem bedst i rækkefølge:

1. AWS er vælgt på grund af dens fleksibilitet i forhold til både plads og traffik. min partner er en meget erfaren it-projektleder, men desværre ikke programør, så vi kommer selv med en del know-how på forskellige planer, men mangeler en dygtig udvikler.

2. jeg er i gang med at skrive forettningsplanen og regner med have den klar i løbet af den næste uge. der er dog nogen budget-spørgsmål der skal løses først. i forhold til arbejdsfordelingen er det sådan at vi opdeler opgaverne mellem de forskellige kompetencer, men i øjeblikket lægger jeg en ca. 20 timer om ugen, som primært har været til research, konceptudvikling og en dummy side. jeg vil regne med at en god udvikler skal bruge en 30-40 timer på programerings siden og så skal der også lige komme noget design på, som evt. kan være en anden person. vi håber på at kunne "gå-live" i midten af januar.

3. konceptet er lidt mere omfattende end bare en almendelig social netværksside, men det vil jeg desværre ikke komme ind på på et offentligt forum.

endnu engang tak for svarene, og meld endelig gerne tilbage hvis det har interesse.

hilsner, eric

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:34

Tommy Krabbe:

Der er flere steder, der tilbyder færdigpakker til sociale medier, men jeg kan ikke finde en, hvor det bliver på dansk. Er der nogen, der kender en færdig løsning til et online socialt medie på dansk? Og er der nogen, der kan give et bud på, hvad det vil koste at få lavet et fra bunden? Dvs plads til fora, blogs, reklamer, profiler osv?

Jeg står selv med to mulige projekter, hvor vi skal bruge det.

Hej Tommy,

Det kan være jeg kan hjælpe dig. Du er velkommen til at tage kontakt på jacob@incremental.dk til en snak om dine projekter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 17:15

AWS er et spændende valg. Tyder på i måske har massive mængder data+traffik planlagt.

eric witzgall:
jeg vil regne med at en god udvikler skal bruge en 30-40 timer på programerings siden

Er det i alt eller om ugen? Det er nemlig hvad jeg bruger i døgnet Smile

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 17:37

vi har hørt om f. eks. facebook applicationer de er gået ned på grund af en uflexibel hostingløsning og det vil vi gerne undgå, men ja, der kan komme meget traffik på siden.

30-40 timr er til back end programmeringen, dertil kommer versioneringer og designdelen.

hilsner, eric

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)