Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne priser??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:
Vi har alle vores mange domæner ved gratisdns og det spiller bare. Vores hosting derimod er bredt ud over amazon, slicehost og et par danske små firmaer.

Enig. Gratisdns, og så hosting forskellige steder, alt efter krav.

Selv bruger jeg Starthotel, Unoeuro (som jeg dog har fortrudt, men nu har jeg jo betalt), domaindirect og gigahost (som legeplads - gratis tilknytning af ubegrænsede domæner)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 02:31

Nielco IT - John Nielsen:

Jeg kan varmt anbefale www.gratisdns.dk .
Det er billigt og let at bruge.
I én og samme arbejdsgang kan du bestille både .dk og .com domænerne og betale for de bestilte domæner med betalingskort.

Billigt - ja. Men jeg kan da virkeligt ikke forstå, at du mener det er nemt at bruge? Jeg har da sjældent set et interface der er mindre pædagogisk opbygget Surprise

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:31

Claus Mandal:

Check også Unoeuro der har et fremragende enkelt system.

Helt enig, kan godt være Unoeuro er lidt dyrere, men det virker og er enkelt og nemt sat op.
Så betaler gerne den smule ekstra om året, da det sparer mig en hel del tid da deres system er så nemt sat op.

Specielt at man tilknytte et betalingskort til ens adresse, har jeg haft stor glæde af...:)

Gratisdns er ikke ligefrem sat op, så vi almindelig dødelige kan finde rundt i deres opsætning.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40

gratisdns siger jeg også

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)