Hej Aminoer Er der nogen af jer her på Amino som bruger PayPal betalings løsning og har lidt teknisk indsigt i hvordan PayPal sættes op og bruges? Så har jeg brug for din hjælp! Skriv hvis hvis du ved noget God weekend. Henrik Thinggaard Christensen |
Henrik Thinggaard Christensen:Hej Aminoer
Er der nogen af jer her på Amino som bruger PayPal betalings løsning og har lidt teknisk indsigt i hvordan PayPal sættes op og bruges?
Så har jeg brug for din hjælp!
Skriv hvis hvis du ved noget
og jeg må stille dig et par spicifikke spørgsmål.
God weekend.
Henrik Thinggaard Christensen
Jeg benytter Paypal, men det er faktisk svært at finde nogle danske butikker, hvor man kan bruge Paypal. Sidste gang jeg havde nogle penge til at stå, der endte det med at min kone fik lov til at købe børnetøj for pengene hos moana.dk
Der var dog det problem at via den Paypal betalingsanmodning jeg modtog, der kunne jeg ikke bruge de penge jeg havde stående, men kun betale via Visa. Jeg tror det er fordi min Paypal valuta er i USD og betalingen var i DKK. Det endte dog med at jeg fik butikkens Paypal email og jeg lavede en bruger til bruger overførsel, så god service fra Moanas side!
Jeg ved ikke hvordan du sætter det op, men jeg ved at det kan gøres på 2 måder. På den ene måde kan kunden betale med det samme på butikkens hjemmeside (bliver viderestillet til Paypal med det samme og sendt tilbage til butikken igen) og på den anden måde modtager kunden en betalingsanmodning via email, hvor man efterfølgende logger ind på Paypal og betaler.