Hej Glenn Jaahhh, ved ikke rigtigt, går faktisk og kigger lidt på et total koncept rettet imod webshop ejere, og selvom om det kan virke oplagt at lave noget rettet imod markedet for præsentationssider, så tror jeg at det ville blive for meget at gabe over, du må huske på at vi også samtidigt, laver: - Et program der gør at Designere kan skære webnørden væk! - Prøver at blive det mest udbredet shopsystem i Danmark, her håber vi at slå DanDomain og Scannet af tronen! - Markedsføre vores platform internationalt, her håber vi at slå især Joomla og Wordpress! - Vi leverer highend skræddersyede webshops, på konsulent basis. Så mon ikke det er nok, ihvertfald lige i første omgang :-) |
Wauuw ja, tja..jo.... men det gør DanDomain også.. bum bum. Så skulle jeg vælge jer og ikke DanDomain ???
hæ hæ.. Ja, jeg udfordre dig lidt.
Tænk - kundens behov.
Jeg siger ikke, at I skal kunne det hele. Mr. Ford (biler) kunne intet, men han havde det rigtige netværk af ingeniører til at bygge efter hans ideer.
Så måske kunne I også bruge jeres netværk til at skabe en mere indtægt, ved at dække kundens behov for at skabe resultater.
Keep it in minde