Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på 2 hjemmesider ønskes.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

Jaahhh, ved ikke rigtigt, går faktisk og kigger lidt på et total koncept rettet imod webshop ejere, og selvom om det kan virke oplagt at lave noget rettet imod markedet for præsentationssider, så tror jeg at det ville blive for meget at gabe over, du må huske på at vi også samtidigt, laver:

- Et program der gør at Designere kan skære webnørden væk!

- Prøver at blive det mest udbredet shopsystem i Danmark, her håber vi at slå DanDomain og Scannet af tronen!

- Markedsføre vores platform internationalt, her håber vi at slå især Joomla og Wordpress!

- Vi leverer highend skræddersyede webshops, på konsulent basis.

Så mon ikke det er nok, ihvertfald lige i første omgang :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Wauuw ja, tja..jo.... men det gør DanDomain også.. bum bum. Så skulle jeg vælge jer og ikke DanDomain ???

hæ hæ.. Ja, jeg udfordre dig lidt.

Tænk - kundens behov.

Jeg siger ikke, at I skal kunne det hele. Mr. Ford (biler) kunne intet, men han havde det rigtige netværk af ingeniører til at bygge efter hans ideer.

Så måske kunne I også bruge jeres netværk til at skabe en mere indtægt, ved at dække kundens behov for at skabe resultater.

Keep it in minde  Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:38

Glenn Kibsgaard:
Wauuw ja, tja..jo.... men det gør DanDomain også.. bum bum. Så skulle jeg vælge jer og ikke DanDomain ???

Øh, nej... hvis vi taler om at tage total ansvaret for projekter med presentationshjemmeside, så nej det gør DanDomain ikke. Der er faktisk rigtigt mange ting som DanDomain ikke gør, laver it-udviklingskonsulentarbejde, seo, tekstforfatning m.v. alligevel er de en utroligt succesfuld virksomhed, mener deres overskud i millioner plejer at være det samme som deres medarbejder antal. Så imponerende! Så det er nok os der bør lære af dem og ikke omvendt.

Glenn Kibsgaard:
hæ hæ.. Ja, jeg udfordre dig lidt.

Det er helt iorden, jeg er glad for interessen i vores forretning. Som det ser ud iøjeblikket så har vi alt for meget at lave, vi har været nødt til at lyn ansatte to nye medarbejdere for kunne følge med, den første kom i sidste uge og den næste starter mandag. Derudover har vi fremmedkapital på vej ind i virksomheden, til vores internationale eventyr.

Så ligenu handler det mere om ikke at tabe bolden, end om at finde nye bolde at løbe efter.

Men Glenn måske var opgaven egentligt lige noget for dig, Danaweb og Skandiaweb er såvidt jeg ved startet af salgsprofiler, så måske kunne du også ... :-) Belønningen er ihvertfald værd at løbe efter, f.eks. Danaweb har vist næsten 100 medarbejdere, og jeg mener også de giver et rigtigt godt overskud :-)

Vejen med at fokusere på kommunikation istedet for teknik ved salg af hjemmesider til SMV'er, er ihvertfald temlig unik og samtidigt virker den oplagt rigtig!

Hvis du skal bruge hjælp med teknikken, så laver du bare en samarbejdsaftale med os og hvis du skal bruge folk til at udfører grafik og tekst opgaver, så er Amino et rigtigt godt sted at starte.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)