Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til rejsebureau i Århus???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender en revisor i Århus/Randers-området der er god til rejsebureauer (enkeltmandsvirksomhed)?

Altså kender til reglerne omkring indberetninger til Rejsegarantifonden, ikke bliver overrasket når han ser bilag i fremmede valutaer og er vant til at håndtere gevinst/tab ved valutatransaktioner, kender moms-reglerne mv.

-Mikael

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MikaelR:

Er der nogen der kender en revisor i Århus/Randers-området der er god til rejsebureauer (enkeltmandsvirksomhed)?

Altså kender til reglerne omkring indberetninger til Rejsegarantifonden, ikke bliver overrasket når han ser bilag i fremmede valutaer og er vant til at håndtere gevinst/tab ved valutatransaktioner, kender moms-reglerne mv.

-Mikael

Jeg er inde i sagerne, men er herovre fra København.

Du kunne jo købe en god scanner og så bruge indscanningsmodulet i e-conomic. Du kan rent faktisk videresende dine fakturaer du modtaer i elektronisk format (pdf, jpg e.t.c.) til e-conomic til en speciel email adresse så indgår det som et indscannet bilag og så har din revisor adgang overalt. Alternativt kan bilag sendes, men det er en lille smule risky.

Jeg ved at periodisering er meget vigtigt for et rejsebureau og rejsegarantifonden skal vel have en afstemt balance hver 3. måned - jeg har ikke undersøgt sagen nærmere, men måske skal de have en balance mere eller mindre hyppigt alt efter hvordan tallene ser ud i dit regnskab.

Jeg har kun et enkelt rejsebureau i min kundekreds, men jeg hygger mig rigtig meget med at lave deres bogføring så derfor søger jeg hermed opgaven på trods af den store afstand.

Jeg er godt kendt i E-conomic og når du nu arbejder med forskellige valuta er det et rigtig godt system at satse på med rigtig god kreditorstyring.

Men ellers ønsker jeg dig held og lykke.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)