Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentationsteknik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores sælgere og AM’ere skal på præsentationskursus. Det primære fokus er, at de skal blive bedre til at præsentere tilbuddet for kommende kunder – både pr. telefon og ansigt til ansigt. Det er derfor ikke nødvendigt med undervisning i planlægning, kanvaskald osv.

Kan du/I anbefale nogen der arbejder med salgspræsentationsteknikker?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:46

Hej MaiVoIP

Har du fundet nogen?

Jeg har en service, hvor jeg finder leverandører gratis for mine klienter. Grunden til at det er gratis er, at leverandøren giver mig en priovision for henvisningerne. Det er dog altid dig som klient, der vælger hvor mange kontakter, du vil have og du må også gerne afslå at bruge nogen af dem, som jeg har fundet til dig.

Hvis det lyder interessant, kan du ringe på 61 28 83 84. Så tager vi en snak om dine behov.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:11

Hej

Jeg har tidligere været på kursus i professionelt salg og forhandling hos en, der hedder Jeppe Vangsgaard fra Saphiens A/S. Det var sindssygt godt!

mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:37

Tak for svar.

Jeg har fundet to og de virker meget lovende.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47

OK.

Hvis de ikke dur alligevel, skal du være velkommen til at vende tilbage. Skriv da på fokus@mail.tele.dk  eller ring på 61 28 83 84 - også hvis der er andet, du skal købe men ikke selv gider bruge tid på det. Som sagt er det gratis, og det er vel ikke så skidt endda....

Kører løs med firmajulegaver lige nu, så hvis du vil slippe for at stå i december uden gaver, ringer du bare. Jeg finder leverandørerne - du bestemmer!

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)