Kære Amino Min partner og jeg er ved at ligge sidste hånd på vores nye markedsføringbureau, Hvid & Spliid. Vi har begge arbejdet inden for området før, og vi har nu valgt at slå vores kræfter sammen så vi kan tilbyde stærke ydelser til stærke priser. Vi har endnu ikke arbejdet sammen så meget og vi vil gerne afprøve vores metoder, arbejdsgange osv, før vi går i luften for alvor. Derudover skal vi selvfølgelig også have et par referencer til vores side. Derfor søger vi et par kunder som har lyst til at "teste" os for et symbolsk beløb. Vi søger kunder som har en opgave de ville give til et reklame-, markedsføring- eller kommunikationsbureau. Det indebærer ikke noget specielt at være testkunde, men vi bliver rigtig glade, hvis i har lyst til at komme med noget feedback, når opgaven er løst. I er velkommen til at kontakte os, og få tilbud på hvordan vi kan løse jeres opgave. Min mailadresse er: malte@hvidogspliid.dk
|
Hej Malte,
Jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvordan I mener at kunne hjælpe en mindre jysk IT konsulentvirksomhed.
Du er velkommen til at kontakte mig for en snak om, hvad I og mit firma eventuelt kan tilbyde hinanden.
Kontakt mig gerne via www.nielco.dk/kontakt
De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT