Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt markedsføringsbureau søger test-kunder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Min partner og jeg er ved at ligge sidste hånd på vores nye markedsføringbureau, Hvid & Spliid. Vi har begge arbejdet inden for området før, og vi har nu valgt at slå vores kræfter sammen så vi kan tilbyde stærke ydelser til stærke priser.

Vi har endnu ikke arbejdet sammen så meget og vi vil gerne afprøve vores metoder, arbejdsgange osv, før vi går i luften for alvor. Derudover skal vi selvfølgelig også have et par referencer til vores side.  Derfor søger vi et par kunder som har lyst til at "teste" os for et symbolsk beløb. Vi søger kunder som har en opgave de ville give til et reklame-, markedsføring- eller kommunikationsbureau. Det indebærer ikke noget specielt at være testkunde, men vi bliver rigtig glade, hvis i har lyst til at komme med noget feedback, når opgaven er løst.

I er velkommen til at kontakte os, og få tilbud på hvordan vi kan løse jeres opgave. 

Min mailadresse er: malte@hvidogspliid.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:27

Hej Malte,

Jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvordan I mener at kunne hjælpe en mindre jysk IT konsulentvirksomhed.

Du er velkommen til at kontakte mig for en snak om, hvad I og mit firma eventuelt kan tilbyde hinanden.

Kontakt mig gerne via www.nielco.dk/kontakt

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:41

Hvad er det helt nøjagtig i kan tilbyde?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:48

Jeg vil gerne høre mere om hvad i mener at kunne tilbyde. Jeg har et markedsføringstiltag i tankerne, men er usikker på hvordan det glade budskab skal udbredes.

Jeg kan kontaktes på email ole(a)fairtime.dk eller tlf. 28902021

Venlig hilsen
Ole

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:55

Hey Malte

Lad mig høre fra dig...

Vh Brian, 60770465, amino (at) workflow.org.uk

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:55

Ups!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:32

Hej Malte

Jeg skal senest 1/9 sætte et nyt indkøberkoncept i søen og har til det lavet en hjemmeside. Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad i synes om konceptet og hvordan det bedst kunne markedsføres.

Skriv til mig på fokus@mail.tele.dk eller ring til mig imorgen d. 12/8 efter kl. 12.00

På forhånd tak.

Mvh.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

EagleGolfShop:

Hvad er det helt nøjagtig i kan tilbyde?

Hej

I forbindelse med udarbejdelse af vores forretningskoncept har vi strøet nogle tanker ud, men vi er ikke begrænset til dette:

Branding, image og identitet: Vi hjælper jer med at fremstå som en helhed. Alt hænger sammen og intet er tilfældigt. Vi sørger for at i bliver hørt og at i får et navn i branchen - om det så er stort eller småt. Vi analyserer jeres virksomhed, finder jeres identitet og spiller på den. Hvad enten det er imageannoncering eller et produkt der skal skydes af, så er vi de rette at snakke med. 

Design: Grafisk design til alle medier, F.eks. til web, flyers, plakater, visitkort, plastikposer og meget mere.

Hjemmeside: Vi udarbejder hele hjemmesiden, så den er klar til brug. Vi hører på jeres ønsker og idéer og fører dem ud i levet. Vi sætter den op i et CMS system så i selv let kan opdatere og ændre indholdet på siden.

Rådgivning: Vi mener at seriøs og kompetent rådgivning skal følge med når man er kunde hos os. Hvilke medier skal i satse på, hvad er jeres strategi, hvordan bruger i jeres penge bedst, hvad virker og hvad virker sjældent.

Derudover kan vi også udvikle og afvikle events, lave viral markedsføring samt meget mere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:16

Hej Malte.

Måske var det en idé at kigge på www.shoponjob.dk

Netop startet jan / 09. Køre radiospots i Radio Energy i 3 x 14 dag

Havde i tankerne om hvad mit næste skridt skulle være i markedsføring...

Venligst

Stig H Jensen

shj@shoponjob.dk

www.shoponjob.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:34

Hej Malte.

Hvor meget gør I ud af multivarianstest, konverteringsoptimering, splittest og ROI?

Hvilke elementer er de første I tester på?

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)