Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert levering, returret og hvad gælder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har netop fået leveret mine nye møbler som jeg bestilte 08-06-2009 med leveringsdato ca en måned efter. Jeg forklarer at jeg er på ferie og de kan stille tingene hos mine forældre. De leverer der d. 10-07-2009.

Jeg kommer retur fra ferie i slutningen af juli og giver mig til at samle dem. borde , spisebord, stole mv forløber uden problemer. Men da min nye seng er samlet viser det sig at målene er forkerte.

Da jeg henvendte mig i butikken aner jeg intet om senge og forklarer at jeg har 2 x dreamzone madrasser som mine forældre før har brugt i deres dobbeltseng. Ekspedienten i forklarer at så skal jeg have 180x200 da det er standard.

Jeg har fået leveret 180x200cm det viser sig dog at mine madrasser er 85x2 = 170.. og jeg skulle bruge en 170 seng.

Nu er det jo et stykke tid siden jeg reelt fik leveret, men hvordan er min ombytningsret?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Nu er det jo et stykke tid siden jeg reelt fik leveret, men hvordan er min ombytningsret?

Købt i butik er der som udgangspunkt ingen ombytningsret. Prøv at henvende dig i butikken og se om de ikke er serviceminded!

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/15/

Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)