|
Hej folkens, Jeg har netop fået leveret mine nye møbler som jeg bestilte 08-06-2009 med leveringsdato ca en måned efter. Jeg forklarer at jeg er på ferie og de kan stille tingene hos mine forældre. De leverer der d. 10-07-2009. Jeg kommer retur fra ferie i slutningen af juli og giver mig til at samle dem. borde , spisebord, stole mv forløber uden problemer. Men da min nye seng er samlet viser det sig at målene er forkerte. Da jeg henvendte mig i butikken aner jeg intet om senge og forklarer at jeg har 2 x dreamzone madrasser som mine forældre før har brugt i deres dobbeltseng. Ekspedienten i forklarer at så skal jeg have 180x200 da det er standard. Jeg har fået leveret 180x200cm det viser sig dog at mine madrasser er 85x2 = 170.. og jeg skulle bruge en 170 seng. Nu er det jo et stykke tid siden jeg reelt fik leveret, men hvordan er min ombytningsret?
|
Smith:Nu er det jo et stykke tid siden jeg reelt fik leveret, men hvordan er min ombytningsret?
Købt i butik er der som udgangspunkt ingen ombytningsret. Prøv at henvende dig i butikken og se om de ikke er serviceminded!
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/15/
Henrik
Bliv gratis medlem