Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

annoncering hos Gul&Gratis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

kan det anbefales, eller er det pengene i lokummet som med mange andre

rene

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:43

Ja Og Ja.:)

Du for et mere præcist svar fra mig hvis du nævner hvad du sælger, er det webshop eller en rigtig butik osv.

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:46

Jeg gætter på, at han sælger isolering :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:48

RBIsolering:
kan det anbefales, eller er det pengene i lokummet som med mange andre

Jeg har været med til at kører nogle kampagner hos dem. Blandt andet med havemaskiner og lamper. Det har ikke været den store success og ej heller den store fiasko = Det har ca gået i nul med de ordrer vi har fået via henvisninger fra dem i forhold til de penge vi har brugt på det. 

Det kan dog være med til at skabe noget mere synlighed omkring dit firma.

Men som Bautik er inde på så afhænger det utrolig meget af hvad det er du sælger. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:59

jeg har 10 annoncer hos gulgratis og det giver mig.. 1-20 besøgende om dagen. det variere meget. Jeg har fået et par salg og mine reklame annoncer er tjent hjem.

GulGratis har valgt at lave sådan at du skal maile dine annoncer og opdateringer til en af deres folk også kan de ellers lave kluder i det et par gange før det er rigtigt, så sørg for at skære det ud i pap X 10 :)

Jeg er i den situation jeg ikke har "råd" til at lade være da mine konkurrenter annoncere der og GulGratis er mest Fyn/Jylland der ser siden og annoncerne, men ellers havde ejg holdt mig væk:)

Det afhænger som sagt af hvad marked du er i og hvor mange penge du regner med at bruge, kan ikke anbefale at bruge store mængder af penge da jeg tvivler at indtjeningen scalere med mængden af penge brugt på DBA og Gulgratis f.eks.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:07

brugernavnet snyder nok lidt... jeg har ved siden af isoleringen en sexshop www.Funnysex.dk

takker for jeres svar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)