kan det anbefales, eller er det pengene i lokummet som med mange andre
rene |
Ja Og Ja.:)
Du for et mere præcist svar fra mig hvis du nævner hvad du sælger, er det webshop eller en rigtig butik osv.
kan det anbefales, eller er det pengene i lokummet som med mange andre
rene |
Ja Og Ja.:)
Du for et mere præcist svar fra mig hvis du nævner hvad du sælger, er det webshop eller en rigtig butik osv.
|
Jeg gætter på, at han sælger isolering :-) |
Jeg har været med til at kører nogle kampagner hos dem. Blandt andet med havemaskiner og lamper. Det har ikke været den store success og ej heller den store fiasko = Det har ca gået i nul med de ordrer vi har fået via henvisninger fra dem i forhold til de penge vi har brugt på det. |
jeg har 10 annoncer hos gulgratis og det giver mig.. 1-20 besøgende om dagen. det variere meget. Jeg har fået et par salg og mine reklame annoncer er tjent hjem. GulGratis har valgt at lave sådan at du skal maile dine annoncer og opdateringer til en af deres folk også kan de ellers lave kluder i det et par gange før det er rigtigt, så sørg for at skære det ud i pap X 10 :) Jeg er i den situation jeg ikke har "råd" til at lade være da mine konkurrenter annoncere der og GulGratis er mest Fyn/Jylland der ser siden og annoncerne, men ellers havde ejg holdt mig væk:) Det afhænger som sagt af hvad marked du er i og hvor mange penge du regner med at bruge, kan ikke anbefale at bruge store mængder af penge da jeg tvivler at indtjeningen scalere med mængden af penge brugt på DBA og Gulgratis f.eks. |
brugernavnet snyder nok lidt... jeg har ved siden af isoleringen en sexshop www.Funnysex.dk takker for jeres svar |