Jeg har brug for lidt hjælp til en kalenderfunktion... Det skal være sådan at man som bruger kan oprette et arrangement, men de skal ikke kunne redigere direkte i kalenderen.. dvs. jeg forestiller mig de udfylder en form, hvorefter den automatisk bliver tilføjet kalenderen? eller er jeg helt ved siden af Der skal være mange kalendere på siden opdelt i regioner/byer..
Ps. tanken er at man f.eks i haderslev kan oprette et arrangement (ved at skrive sit postnummer), som så automatisk bliver posted i kalenderen over f.eks region syddanmark..
Du tager fat i en programmør, f.eks. mig :), og forklarer hvad du har behov for (det har du mere eller mindre allerede gjort), og ber ham om at lave det til dig :)
Jeg har faktisk været igang med et lignende projekt før, så jeg har nogle stumper liggende der kunne genbruges, så vi måske kunne lave det billigt til dig, du skal ihvertfald være velkommen til at kontakte mig på mmc@mc-solutions.dk så kigger vi på det :)
Send mig en mail, med en lidt mere detaljeret beskrivelse af de funktioner du gerne vil have at kalenderen skal indholde, Jeg vil så komme med mine forslag samt et tilbud på opgaven.
IndoSoft er en
dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske
IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento,
Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske
designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.
Vores priser er
yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.