Kunne du tænke dig en webbutik, men har endnu ikke taget springet. Jeg har "desværre" en webbutik for meget, og da jeg grundet andre aktiviteter og shops må erkende at jeg ikke har tiden til at give shoppen den tid som det kræver at få besøgende ind på sådan en side, vælger jeg nu at "udleje" shoppen Det drejer som om http://www.pakkekalender.com som på 4 år nu skal sælge kalendergaver og pakkekalendere til børn og voksne. (jeg har netop fjernet alle produkter i shoppen) Du får adgang til danmarks absolut bedste shopsystem, kundedatabase med alle tidligere nyhedsbrevsmodtagere. 1500 produkter som du kan blot ved ét klik importere til shoppen og placere i de kategorier du ønsker. Du skal ikke have noget lager, tænke på indkøb, emballage, pakning, forsendelse eller anden daglig drift end at få folk ind i shoppen. Din ulempe:
Dine fordele:
At drive en webbutik kræver forståelse for internet markedsføring. Jeg forventer en person som allerede kender til de forskellige markedsføringsformer som adwords, affiliate marketing, nyhedsbreve etc.
Kunne du tænke dig at høre mere, eller er du interesseret, så kontakt mig på sjovhilsen@sjovhilsen.dk eller tlf. 31 24 44 44
Jimmy Mortensen
|
Webshop udlejes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)