Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortvarig 2. plads hos google.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

For en uges tids siden blærede jeg mig med at jeg var hoppet helt op på en 2. plads på søge ordet parfume med min webshop som sjovt nok sælger parfume.

Få dage efter blev jeg dog igen smidt ned på en 5. plads. Er der nogen der kan give mig en "SEO-forklaring" på dette?

Jeg havde lavet alt optimeringen på 2 dage. Er det så fordi at jeg "holdt pause" de efterfølende dage, at Google så at jeg ikke blev ved med at fixe nyt indhold osv.?

Glæder mig til at høre fra jer :-)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:23

Jeg har tit oplevet med min side den hurtigt kan bevæge sig lidt nedad igen et par pladser vis den laver stor spring i placeringer så jeg vil faktisk sige du kunne have lavet det bedre og den vil tabe et par pladser igen , google skal lige se din side and til næste gang google robot kommer forbi vis der er mere der linker til den eller små forbedringer bibeholder du 2 pladsen and på hvor på hvor meget dine konkurrenter laver ,  Smile

lige nu røg min side f.eks. ned på 5 pladsen på google med ordet  strip med røg op et par dage efter  igen  op på 2 pladsen uden nogle forbedringer  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nikolaj Bomann Mertz:
For en uges tids siden blærede jeg mig med at jeg var hoppet helt op på en 2. plads på søge ordet parfume med min webshop som sjovt nok sælger parfume.

Få dage efter blev jeg dog igen smidt ned på en 5. plads. Er der nogen der kan give mig en "SEO-forklaring" på dette?

Hej Nikolaj

Det er helt normalt at når man laver noget nyt (Og positivt), vil ens side kortvarigt hoppe højere op i søgeresultaterne, for derefter at ryge tilbage til sin gamle plads... Nøjagtigt ligesom helt nye sider ranker fint til en start, for derefter at ryge nærmest ud af serps, og senere finde et roligere leje.

Det er derfor helt normalt at sider hopper lidt op og ned når man laver ændringer, og man kan ikke rigtigt regne en placering for solid førend efter 6-8 uger...
Du er nødt til at have lidt mere tålmodighed hvis du skal arbejde med søgemaskineplaceringer, da der går lidt tid førend google endeligt indplacerer din side...

Jeg oplever dog selv at netop det at man hopper fremad umiddelbart betyder at man gør noget rigtigt af en eller anden art... Så se tiden lidt an, og prøv at skaffe siden nogle flere links imens du venter... Det hjælper alt sammen...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)