Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis eller billgt program til layout søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står og skal lave noget brochrermateriale på nogle produkter, men mangler et godt program at lave det i. Det bedste jeg selv kan komme på er PP og det bliver sgu ikke for godt.

Er der nogle herinde som evt. kender et gratis eller billigt bropgram hvor man kan sætte en brochurer op inden den skal sendes til trykken?

 

På forhånd tak.

/ Jensen83

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

til at starte med brugte vi publisher fra office pakken

Thomas Kaarup

Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det kan sættes op til trykken, men brug dog Publisher. Der er grundlag for en masse dokumenter og markedsføringsmateriale, selv hjemmesider. Jeg synes det er super!

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensen83,


Langt de fleste indbyggede pdfmakers genererer ikke filer i trykkvalitet, hvorfor resultatet bliver derefter.

Jeg vil meget gerne give dig et godt tilbud på både tryk og lay-out. Skriv gerne en mail til anders [at] lime-coffee.dk . Det skader aldrig at få en pris... ;)

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensen!

Jeg vil mene, at du skal op og have fat i adobe pakken, eller noget hen af Corel. For hvis det skal til tryk og deles ud til kommende kunder, så er det vigtigt at du har lidt forstan på farver osv, da det du vil lave i publisher som der er nogen der har anbefalet, ikke vil blive det samme resultat efter tryk!

Find nogen som har styr på at lave det ;)

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja pageplus fra www.freeserifsoftware.com kunne også være et bud, de har også tegneprogram mm.

Vi har tidligere brugt det i samarbejde med kunder så de kan lave det opsætning de ønsker og derefter sende det over til os for design mm.

 

Du skal bare sikre dig at det er muligt at lave trykklare filer fra programmet, ofte kaldes de press ready pdf

 

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jensen83:

Hejsa

Jeg står og skal lave noget brochrermateriale på nogle produkter, men mangler et godt program at lave det i. Det bedste jeg selv kan komme på er PP og det bliver sgu ikke for godt.

Er der nogle herinde som evt. kender et gratis eller billigt bropgram hvor man kan sætte en brochurer op inden den skal sendes til trykken?

 / Jensen83

Jeg fristes til at spørge hvad du ønsker at opnå med brochurematerialet og hvor omfattende det der skal laves er.
Grunden til at jeg spørger sådan er at jeg ofte ser brochurer, reklamer og hjemmesider der tydeligvist er lavet af amatører der har kastet sig ud i noget hvor evnerne på området ikke just har været i højsædet. I en del af tilfældende kan det vurderes at være ok, hvor det i andre tilfælde giver det resultat at de ihvertfald ikke får mig som kunde.

Dermed sagt at jeg synes det er et område hvor man skal tænke sig godt om inden der besluttes om det skal være en hjemmelavet løsning eller der skal hentes hjælp udefra. Selv benytter jeg en tommelfingerregel der betyder at det der skal trykkes rigtigt skal laves af kreative folk der har udstyret og evnerne, hvor det der "blot" skal printes eller sendes som pdf på mail i mange tilfælde kan klares internt - typisk med et af programmerne i officepakken.

Du skal også tænke på at brochurematerialet formentlig skal sælge og repræsentere det du gerne vil sælge, og hvis du præsenterer det på en tydelig "discount-agtig" måde vil det give indtryk af at dine produkter også er i discount-klassen.

Mit råd vil derfor være at du skal prøve at spørge en af de mange kreative iværksættere her på amino om de vil give dig en god pris på at lave det for dig så du får noget flot materiale der matcher kvaliteten på det du vil sælge.
Det kan godt være at det så bliver lidt dyrere end du forventede men det lønner sig sikkert i den anden ende...

 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)