Det er altså ikke fordi jeg generelt sidder og finder links til folk, men lige den tråd med annoncekoderne havde jeg bookmarket til senere brug :) |
affiliates@facebook.com
Det er altså ikke fordi jeg generelt sidder og finder links til folk, men lige den tråd med annoncekoderne havde jeg bookmarket til senere brug :) |
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Det er lykkedes mig at komme i kontakt med facebook én gang før. Det tog dog et par uger før jeg hørte noget. Men jeg modtog en personlig e-mail, så helt "automatiserede" er de da ikke. Angående din kuponkode, så er der nok god chance for at den har været brugt før og den derfor ikke virker. Jeg har haft succes med sådan en før én gang hos facebook. Da jeg så prøvede at oprette en ny profil og bruge en ny kupon, så virkede det ikke. De har nok lugtet lunten. |
Ja, man kan sagtens komme i kontakt med dem, hvis man bare ved hvordan man gør :-) Jeg fik svar efter et par dage, da jeg skrev via http://www.facebook.com/help/contact_generic.php Problemet med min kuponkode var at den kun galdt til USD og min konto var i DKR. |
Husk at kuponkoderne udløber efter ca. 20 dage. Jeg har ca. 25 stk. værdiløse kuponer billigt til salg her :-) Med venlig hilsen Robin Roy Hansen GoSocial.dk |
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.
Gå ind i kontaktformularer og skrive jeres spørgsmål der. Det har jeg gjort. |