Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakte Facebook?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 23:34
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:01

Det er lykkedes mig at komme i kontakt med facebook én gang før. Det tog dog et par uger før jeg hørte noget. Men jeg modtog en personlig e-mail, så helt "automatiserede" er de da ikke. Smile

Angående din kuponkode, så er der nok god chance for at den har været brugt før og den derfor ikke virker. Jeg har haft succes med sådan en før én gang hos facebook. Da jeg så prøvede at oprette en ny profil og bruge en ny kupon, så virkede det ikke. De har nok lugtet lunten.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:29

Ja, man kan sagtens komme i kontakt med dem, hvis man bare ved hvordan man gør :-)

Jeg fik svar efter et par dage, da jeg skrev via http://www.facebook.com/help/contact_generic.php

Problemet med min kuponkode var at den kun galdt til USD og min konto var i DKR.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 02:29

Husk at kuponkoderne udløber efter ca. 20 dage. Jeg har ca. 25 stk. værdiløse kuponer billigt til salg her :-)

Med venlig hilsen

Robin Roy Hansen

GoSocial.dk

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:20

Gå ind i kontaktformularer og skrive jeres spørgsmål der.

Det har jeg gjort.

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21

Er der nogen her der ved når man har nulstillet sin kodeord for mange gange om hvornår man kan gøre det igen så man gå ind på sin profil?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)