Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring og budget

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i løbet af 6 måneder have et højt kendskab til mit produkt og i særdeleshed mit logo blandt unge københavnere (16-29) både mænd og kvinder.

Det er først og fremmest logoet der skal indprentes....

Jeg forestiller mig umiddelbart et budget på 50.000 - hvordan kommer man længst.

Facebook er en selvfølge, men hvad ellers?

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Kan du fortælle lidt mere om dit produkt? Der kan være forskel på hvilken vej man ønsker at vælge alt efter produktet der skal markedsføres. Jeg synes det er lidt svært at komme med konkrete input ud fra de få oplysninger.

Venlig hilsen

Vibeke

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vibeke,

Det er en service som stort set alle kan få brug for - de skal bare vide hvor den service befinder sig.

Det er så meningen at vores service skal tilbydes hos et netværk af lokationer (cafeer, restauranter o.lign.)

Derfor skal vores logo pryde vinduerne på disse lokationer præcis som VISA har deres logo.....

 

Men folk skal kende til vores service - hvorfor jeg vælger de 16-29 årige er fordi de nemmest kan forvandles til kunder.

Vi er firstmovers på produktet/servicen, derfor vil jeg ikke afsløre for meget... vi starter op til Januar og vil ikke overhales indenom af nogle med mere drive, mere tid eller flere penge. Smile

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du skal have fat i nogle fra målgruppen og tale med dem personligt. Sådan en lille fokusgruppe. For dels kan de fortælle om, hvad de synes, der virker. Dels kan du begejstre dem (lokke dem), og så få dem til at bruge hele deres netværk i opreklameringen. Måske ikke så meget de 29 årige, men mange af de 16-årige rykker glad og gerne meget for ting, de går ind for, eller hvis der er bare en mikoskopisk belønning i sigte. Så mit forslag er: Lav en lille gruppe og få dem til at følge dig det næste halve år.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

der er blade og magasiner som kommer ud på danske skoler (ikke folkeskoler). der er en idag som har lavet et indlæg med nnoget billig radio markedsføring, det kan så ikke vente til januar.

det er svært at tænke i markedsføring af dit produkt, for det kunne være du kunne lave en fed gadget eller et fedt stunt på nettetsom alle bare behøvede at tale om, ala danske bank reklame (dyr), babyen der griner på youtube, figthers and lovers (ulovligt i nogens øjne) osv. 

du kunne måske uddele et svedarmbånd eller lign med dit logo på på div spillesteder osv.. 

dette er jo bare forslag så kan du jo selv tænke videre i ideerne og udvikle så tosset du vil håber alt går vel

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at kontakte Lean Milo hos Citrus Media - medier til unge på www.citrusmedia.dk

Hils evt. fra Jens Adamsen

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de har da nogle kreative bud på hvordan man når ud til modtageren uden alt for meget flimmer.

To af deres ideer flyers til cykler og eget vand-label har vi allerede overvejet.

..og tak til de andre forslag, altid dejigt med anderledes ideer

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Fra  RepComp ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide noget mere om hvad produktet er, så er det sgu' lidt svært at blive noget videre konkret, men I kan da overveje at få lavet en eller anden form for lille ting med logo på, som kan deles ud til studerende.  Uddelt i anledning af de årlige rusture eller en fest eller lign. kunne en oplukker måske være en mulighed.  Men det er selvfølgelig meget afhængigt af hvad jeres produkt er, og hvad i vil risikere at blive associeret med.

Det er nok lidt sent at få på plads nu, men kunne I eventuelt få lidt hurtig "publicity" ved i.e. at sponsorere et lille event for nogen studerende i forbindelse med deres rusture, og så satse på lidt mouth-to-mouth markedsføring via de deltagende studerende? 

Flyers til barer og caféer burde også ligge lige for. 

Stickers til bilen kunne være en mulighed. 

Forsøg at få startet et hype på en eller flere blogs og debatter, der benyttes af unge. 

 

Held og lykke med projektet. 

/CGS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)