Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter og mobiltelefon-opdateringer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er total "Twitter-spædbarn" men jeg har et lille problem:

Jeg vil gerne kunne sende statusopdateringer fra min mobiltelefon. Som jeg har forstået det, så kan jeg få hæftet mit mobilnummer sammen med min konto, og ved så at sende SMS'er til et "twitter-nummer" skulle jeg jo så gerne kunne sende statusopdateringer....right?

Jeg kan sgu ikke få den til at godkende mit nummer?? Under "devices" har jeg noteret mit nummer som (+4561776039 = jep, det er mit nummer og det SIM-kort jeg sender fra) og så står der at jeg skal sende en kode til +447624801423. Jeg indtaster min kode og sender til 00447624801423....

Der sker ingenting? Og jeg har også prøvet "delete and start over". Så får jeg en ny kode som jeg også har sendt til samme nummer.... :-(

Nogen der kan hjælpe et Twitter-spædbarn"? :-)

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:14

Jeg kender ikke noget til Twitter, så mit svar bliver ud fra mobiltelefoni-synspunkt.

Du må ikke bruge 00 foran landekoden, det er ikke alle selskabers SMSC der kan håndtere det, du skal - ligesom der står - skrive +44

Prøv evt. at slå leveringsrapport til og se om beskeden bliver afleveret (hvis ikke din telefon understøtter det kan du ved Telenor få en leveringsrapport ved at skrive *k# efterfulgt af mellemrum og din besked, hos TDC er det vist nok *0#)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 07:18

Hej Michael

you da maaan :-) Et lille "+" istedet for "00" gjorde det!

Så var der åbenbart tale om at jeg ikke havde styr på min telefon - tak for hjælpen

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)