Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2BCRM

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde som er stærke i opsætning af B2BCRM - om som har tid/lyst til at besvare nogle enkelte spørgsmål ?

Jeg har nogle spørgsmål ifm. integration med E-conomic, jeg tror ikke det har så meget med e-conomic at gøre, som med opsætning og forståelsen for B2BCRM.

mvh

Lillian

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:47

Hej Lilian

Det kan B2Bcrm kan sættest op, hvorfor bruger du ikke st system der er gratis og istedet betaler en programmør for den tid han skla bruge på at skræder sy din løsning, gereralt bliver resultatet bedre der er mange andre CRM systemer som er gratis.

Hilsen

Michael

email   durian79@mail.com  tel. 5280 7256

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 11:01

Hej Michael

Det er måske den mulighed jeg skal vælge, men der er VIRKELIG mange på markedet, så for ikke at skulle bruge flere dage på at finde hvilket der skal vælges, er jeg på udkig efter om der skulle være nogle på amino som har nogle erfaringer i hvilket system jeg skal vælge, og hvis vi skal programmere os ud af det, hvem skal jeg så vælge til opgaven ?

Hvis jeg vælger et standard system (gratis eller ej) - er opgaven jo at få "fyldt" data fra e-conomic over i det. Definere brugere og opsætte rapporterne.

Kan se af din profil Michael, at du gør dig i programmering.

Med venlig hilsen

Lillian

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:53

Hej Lilian

Vi udvikler til alle slags kunder, er det til dig personligt, ved du hvad det skal kunne, så kan jeg evt give dig en pris på udviklingen.

Som du nævnte er der utroligt mange der kan en masse.

Min mail er durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 12:56

Hej Michael

Det er til en virksomhed som jeg sidder i Bestyrelsen for, og vil nu begynde at definere hvilke udtræk der ønskes.

Jeg vender tilbage til dig.

Ha' en god weekend.

mvh

Lillian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)