Blev i dag intgeviewet til et indlæg i JV. I den forbindelse kom vi ind på hvor god vækst vi havde haft, og hvor stor jeg havde ambitioner til at blive. Hvad svarer man lige til den?? Jeg svarede vist noget i stil med at vi ikke kunne blive store nok, men jeg kunne godt selv høre at det lød lidt arrogant.
Men spørgsmålet er i virkeligheden nok, bliver en amino nogensinde så tilfreds at han læner sig tilbage, og tænker nu behøver min virksomhed ikke blive større. Har vi ikke alle flere ideer som skal afprøves, flere tiltag som skal der skal udvides med etc. Eller hvad mener I??
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Den dag man blot sætter sig tilbagelænet i sin skrivebordsstol og tænker "Her har jeg det sgu meget godt" er tidspunktet hvor man skal igang med at finde en køber til virksomheden, så man kan finde tilbage til sit kreative jeg og komme igang med et nyt projekt.
Det er et helt og aldeles individuelt spørgsmål, som man kun selv kan tage stilling til. For nogen er målet at kunne holde 10 ugers ferie om året, hvor det for andre kun kan udvikles til mere og mere.
For mit eget vedkommende, kan jeg endnu ikke forestille mig en situation, hvor jeg ikke vil have lyst til dynamik og udvikling. Jeg er sådan set meget tilfreds med, hvad jeg har opnået økonomisk, og kan leve rart i mange år frem, uden at skulle røre en finger. Dog kan jeg endnu ikke gøre fuldstændig hvad jeg vil, og det kommer jeg aldrig til, men alligvel er det lige præcis, hvad jeg stræber efter.