Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger til servicevirksomhed søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er du?

-Du er momsregisteret og kan arbejde som freelance sælger eller førtidspensonist som ønsker noget     arbejde.
-Du er energisk, opsøgende og resultatorienteret
-Du er tillidsvækkende og kontaktskabende, hvilket gør dig i stand til at udvikle varige kunderelationer
-Du skal have bopæl i distriktet ( stor København)

Hvad tilbyder vi.

-En selvstændig hverdag
-Stor indflydelse på ydelserne

-Mulighed for at udvide distriktet
-Al fakturering og levering håndteres af os, så du kun skal koncentrere dig om salget
-Løn og provision efter aftale

Hvem er vi?

Vi er et mindre entreprenør firma i københavn med et stort udvalg af ydelser. (Ejendomsservice, rengøring, snerydning mm.) Vi mangler en der kan sælge for os. Vi har mere end 40 års erfaring men krisen krasser og vi vil gerne have flere kunder. Vi lever efter, at der ikke er den opgave vi ikke kan klare.

Vi har i dag mange ejendomselskaber, offentlige institutioner og advokatfirmaer som kunder så der er mange muligheder i størrelsen af ordre du kan håndtere.

Vi er seriøse og søger derfor kun seriøse person med en professionel fremtoning.

Du kan arbejde fra vores kontore her i Rødovre hvor vi har alt i EDB m.m.

Ring til Peter Gade på 40138000 for yderligere info

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:26

Hvilken type salg drejer det sig om? Telesalg? Opsøgende salg? Stiller i i givet fald emnelister, bil, tlf mv. til rådighed?

Jeg kunne muligvis være interesseret i det som en deltids-beskæftigelse. I må meget gerne sende mere info på mmc@mc-solutions.dk (og af hensyn til andre interesserede vil jeg anbefale jer at skrive en email adresse her i tråden også).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

Hej Peter.

Måske er CSales.dk det du søger, Jeg er tilbage fra ferie i midten af næste uge. Lad os tage en snak der. Seng gerne mere info på sales@csales.dk

/jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)