|
Hej Jeg har også tilladt at tilmelde mig... Mvh Det Funker! |
Vi nåede de 20 personer i pujlen inden de stoppede med det tilbud (pt 14 pujler tilbage).
FLOT FLOT
Men der er selvfølgelig stadig plads hvis folk vil være med.
Debat
|
Hej Jeg har også tilladt at tilmelde mig... Mvh Det Funker! |
|
Vi nåede de 20 personer i pujlen inden de stoppede med det tilbud (pt 14 pujler tilbage). FLOT FLOT Men der er selvfølgelig stadig plads hvis folk vil være med. |
|
Så er vi rigtigt mange til spille på "børsen" ![]() Der kan godt være flere med. Børsen har et godt tilbud lige nu, du kan får Børsen gratis i 14 dage. Hvis du ikke har har haft abonnement i de sidst 6 mdr. En god ide er at vente til omkring d. 24/25 sep. med at tilmelde sig til at få avisen, da spillet går igang d. 27 sept. |
![]() |
|
Spændende at se hvem som spiller på de rigtige heste! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Ja det ses tydeligt !!!!! Du har da lagt noget voldsomt fra land ![]() |
|
Hvordan kan det lade sig gøre nr. 1. på listen har en formue på kr. 448.249,05 Så vidt jeg ved så startede spillet i dag Se selv under placering/spillet så kommer der en top500 liste op. hmm. |
Regnskab ud af huset www.accp.dk
|
Jeg er ret sikker på at det er en fejl.... Muligvis kan det have noget med at man køber på nsdaq som er lukket nu, så handlen først går igennem imorgen... muligvis det er der forklaringen ligger... |
Filmproduktion Reklamefilm Viral film Web film www.kettner.nu
|
Måske du ville ud med hvordan du har kunne lave en forrentning på 25 % på en formiddag??? |
Regnskab ud af huset www.accp.dk