Er det lavet således, at man ikke får sine egen annonce at se i mails? Undrer mig bare lidt over at jeg ikke har set min egen endnu
Jeg har heller ikke oplevet mit eget Amino Booster budskab endnu Jeg får vist det samme budskab hver gang i mails fra katagorien "Business-kontakten", hvor mit eget ellers gerne måtte dukke op.. Så jeg er derfor ikke helt overbevist om, at rotationen fungerer 100% endnu.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vil blot informere om at problemet med rotationen er nu rettet, så de rigtige reklamer skulle gerne dukke op i de rigtige mails
SUPER, TAK! Dejligt, at I arbejder ihærdigt på at løse de uhensigtsmæssigheder, som bliver fundet i systemet.
Glæder mig til rettelsen, så Sponsorlinks også fremkommer på de sorterede lister.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn