Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt kapital

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg står sammen med en ven og er i gang med at starte lidt firma op. Da vi begge er lige så fattige som kirkerotter og allerede har smidt nogen tusind i firmaet, skal vi bruge lidt mere kaptiral på en anden måde.

Der for fandt jeg på det her tilbud, som jeg ville høre hvad i syntes om, og om det evnt. kunne have interasse :)

Tilbuddet

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Da vi står og er ved at starte firma op, skal vi bruge noget kapital ud over det vi selv har skudt ind, derfor har vi lavet dette her tilbud.

Tilbudet gælder ved booking inden 1. oktober, og der er kun mulighed for 4 bookinger, så det gælder om at være hurtig.

Selvom prisen lyder meget billig, garanterer vi at kvaliteten ikke er derefter. Vi gør vores absolut bedste for at levere topkvalitet.

Så står du lige og skal bruge et mobildiskotek til din firmafest, din 40-års fødselsdag, din datters bryllup eller lignende så læs godt efter.

4 timers DJ med lys og lyd til at spille 50 mennesker op    2.500,00 kr.

Lidt loungemusik under middagen                                                          GRATIS

Transport på hele Sjælland                                                                    GRATIS

Transport Jylland og Fyn (broafgift tur/retur)                                          430,00 kr.

Pr. time efter de 4 timer                                                                         300,00 kr.

Du sparer 950,00 kr. på mobildiskoteket alene. + mange penge i transport.

Du får udover det et gavekort med hvor du sparer: 345,00 kr. næste gang du booker samme pakke. Så næste gang du booker ovenstående pakke koster det dig kun 3.105,00 kr., hvor det normalt koster 3.450 kr.

Jeg vil gerne understrege igen, at dette ikke er vores faste priser, og at det ikke er for at underbyde de eksisterende firmaer. Dette er simpelthen en metode at skaffe kapital på.

Kontakt mig på mail: fk@stereo-type.dk

Hilsen Frederik
STEREO:TYPE Light & Sound 

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 13:49

Er der slet ikke nogen der har nogen kommentarer til sådan et tulbud?

Hilsen Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26

Det er nok fordi ingen er interesseret , den billigste måde hurtigt at få kunder ,på er at oprette en hjemmeside , jeres www.stereo-type.dk er nede og i din anker tekst virker linket virker heller ikke , i dit debat indlæg .

Jeg har selv en wordpress og synes det er dejligt og let at oploadet , downloader ved at går ind på www.wordpress.org og downloader wordpress ligge det på din computer , oploader det igennem ftp på dit kontrolpanel. Og wordpress er kørende evt. kan nogle herinde på amino.dk hjælper dig med det , evt. mod betaling

Tilføj lidt links til siden og den findes på google.dk , søgeord optimering kan selvfølgelige uddybes endnu mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:10

Jeg kan godt smide en wordpress side op til jer, hvis i vil have en ordentlig hjemmeside

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 19:32

Ang. website, har vi skam en fin en men ellers tak :) .. Vi bruger typo3 og er pt. igang med at flytte den, så det er derfor at den ikke lige fungere :)

Hilsen Frederik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)