Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe skal man vente på svar på forespørgsel hos måske kommende leverandør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har skrevet til en leverandør hvis produkter jeg gerne vil forhandle, og fik forholdsvis hurtigt et svar tilbage, om at hun skulle bruge mere info om mine planer for virksomheden inden hun kunne give mig svar på hvilke muligheder der var for at forhandle hendes produkter.

Det er fjorten dage siden jeg fik svar fra hende, og jeg skrev straks samme dag en mail tilbage med mere info.

Men hvor længe skal jeg vente før jeg kan tillade mig at skrive og spørge om hun har fået kigget på det?

Jeg er jo klar over, at det er sommerferieperiode, hun kan have travlt med andre ting mv.

En anden leverandør jeg har skrevet til har jeg slet ikke hørt fra. Dette er også lige godt 14 dage siden. Dette er dog en skandinavisk agent i Sverige.

Hvornår kan jeg tillade mig at tage kontakt igen?

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:54

Du har jo uhendigvis ramt industriferien - så hvis jeg var dig ville jeg vente til i næste uge hvor industriferien er ovre og tage telefonisk kontakt til dem.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:18

Hej Helle

Jeg synes sagtens du kan tillade dig at tage kontakt igen. Du er sådan set kunde i denne situation, og skal derfor ikke holde dig tilbage, med at tage fat i leverandøren. Det kan godt være, at hun har travlt eller sommerferie, eller hvad det nu kan være, men hvis hun virkelig ikke har tid til at snakke med dig lige nu, så skal hun nok sige det. Som jeg ser det viser du engagement og en lyst til at komme igang, og det kan på ingen måde blive opfattet negativt. Jeg ved da i hvert fald, at jeg selv ville opfatte det positivt, hvis jeg sad med leverandørens kasket på.

Så Helle, gå du bare igang, og stil krav...du vil trods alt skaffe penge til hende, så du skal ikke være nervøs for at hive fat i hende:-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)