Hej alle sammen. Jeg går med en lille drøm om at starte webshop. Jeg har læst om flere muligheder for at komme igang, men jeg er på bar bund. Jeg har læst om de løsninger hvor man får et firma til at lave shoppen for én, som typisk koster mellem 7- 15.000 kr, og så et vidst beløb om måneden. Men jeg har dog også læst om Magento, som efter sigende skulle være gratis. Der er bare et problem, og det er at jeg har ikke forstand på hjemmesider og koder og alt det. Der er dog et firma, Pointe, som arrangerer Magentokursus som ca. koster 6500 kr., hvor man så får sin webshop med hjem. Men er der ellers nogen som kan give et råd om hvordan man selv kan komme igang uden at skulle have andre til at lave shoppen (især fordi jeg gerne vil spare pengene)?. Det skal dog være efter skabeloner, da jeg ikke har nogen teoretisk viden omkring opsætning af webshop mht. mersalg, product placement, farver og alt hvad man ellers skal tænke over. For at sige lidt om shoppen så er mit produkt også min hobby, så man kan sige at shoppen kun er for min egen interesse og underholdning og pengene skal i starten være en sidegevinst men selvfølgelig noget som skal stige indtil det ligner en god indkomst. Hvis der er nogen som vil give gode råd så på forhånd tak. |
Kim den nye:Der er dog et firma, Pointe, som arrangerer Magentokursus som ca. koster 6500 kr., hvor man så får sin webshop med hjem. Men er der ellers nogen som kan give et råd om hvordan man selv kan komme igang uden at skulle have andre til at lave shoppen (især fordi jeg gerne vil spare pengene)?. Det skal dog være efter skabeloner, da jeg ikke har nogen teoretisk viden omkring opsætning af webshop mht. mersalg, product placement, farver og alt hvad man ellers skal tænke over.
Hmm en shop med hjem?! Betyder det at du så selv skal lave den?
Vi kan lave en Magento shop med unikt design inklusiv hosting og betalingsgateway (modtag bla. dankort) hele første år for kun 9.995,- (efterfølgende år er 2.000 for hosting og betalingsgateway), så hvorfor dog betale 6500 for selv at lave den?! (og så stadig skulle betale for hosting og betalingsgateway).
Hvis du vil vide mere om vores produkt kan du læse mere om dette her: http://getashop.dk
Hvis du gerne vil lære lidt mere om administrationen af Magento, kan jeg varmt anbefale følgende ebog:
http://www.magentocommerce.com/support/magento-user-guide-book (koster kun 25$).