Dato: 23-10-2006 16:37:54
Forfatter: Thomsen
Hej Allesammen
Desværre ser jeg først denne tråd nu

Men kan vi ikke få lidt tilbagemeldinger på hvordan mødet gik ???
Takker
Ups..jo det kan du..sorry
Min oplevelse var, at det var et positivt møde. Folk var interesseret i at få et netværk op at stå, som skulle være et netværk på tværs af faggrænser. Allerede på mødet fordelte vi nogle opgaver, som man gerne ville arbejde videre med.
Det første skridt var at få et serversted, hvor vi kunne kommunikere sammen, indtil vi for alvor for en
hjemmeside op at stå. Flertallet var for, at hjemmesiden først og fremmest skulle have en informerende funktion i form af en portal. Der var lidt delte meninger, om vi skulle have et forum tilknyttet, eller forumsdelen udelukkende skulle foregå her på
amino.dk. Vi kom ikke frem til nogen konklusion endnu, så vi blev enige om at udskyde en evt. beslutning.
Vi blev enige om, at hjemmesiden skulle bygge på cms-systemet
joomla!, som Smith og jeg skal have op at køre. Når dette er sket, kommer de andre folk på banen med hver deres interesseområde, som jeg lige vil vente lidt med at fortælle om - men mere herom senere: der er flere ting i støbeskeen.
Og vi er ikke et lukket forum, så interesserede personer skal bare tilmelde sig herpå siden og er dermed en del af aminosyd, som den kommende hjemmeside skal hedde - jo flere jo bedre.
Måske får jeg ikke forklaret mig helt tydeligt, men jeg er pt. hamrende forkølet. Håber det giver dig lidt et indtryk..