Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoSyd - i stedet for Sydjydsk Alliance - netværk

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-10-2006 17:42:00 Forfatter: Maja Sjøberg

Dato: 11-10-2006 21:57:48 Forfatter: mk Det lyder herligt, kan være i Sønderborg kl. 11.48 er det tid nok til Vojens ?

Det skulle være ok siger manden, køreturen tager nok knap en time.

Der er bare lige det forbehold, at han er nødt til at være tilbage i Padborg ved 17-tiden, da han skal afsted på arbejde et par timer senere.

Det har vi først fået at vide idag, havde vi vidst det havde vi nok meldt fra. Men lidt tid til mødet er vel bedre end slet ikke at komme

Skal du køres helt tilbage til Sønderborg mk? For så skal vi jo lige have regnet det med i tiden også.

Hejsa Maja

Det er da bare helt ok...der skal jo være plads til det hele.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:50
Hej Maja

Troede faktisk det var på vejen, håber ikke det til for meget besvær at skal til sønderborg, jeg smider selvfølgleig gerne i til benzin.

Ja vil gerne med tilbage hvis det kan nåes, vi skulle jo gerne lige være der også

Hvor stor omvej er turen indenom sønderborg ?  Hvad tager turen i alt at kører ?

Som du kan se er jeg en hat til sønderjysk geografi og afstandsbedømmelse, men spørg mig hvor lang tid det tager at kører fra aalborg til skagen, så jeg med

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:04
Jeg ved ikke om dette link virker:

Men ifølge Krak.dk så tager turen ialt 1 time og 22 min fra Padborg, omkring Sønderborg og til Vojens.

Så jeg vil skyde på, at Michael skal derfra absolut senest kl. 16, dvs. at I får 3 timer i Vojens. Så er det jo bare med at udnytte dem godt

Forresten, hvis I lige skal udveksle tlf. numre el. lign. så I bedre kan finde hinanden i Sønderborg, så send mig lige en privat besked eller en email på msjoeberg@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 21:19
Ja det da noget af en omvej, men er han frisk på det er jeg også, jeg sender en besked til dig
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:40
Hej der,

Vi kommer 2 fra Skærbæk !

Kenni Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hejsa alle tilmeldte

Det er kanont, at I har tilmeldt jer...jeg glæder mig til i morgen.

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:38
Hej Allesammen

Desværre ser jeg først denne tråd nu

Men kan vi ikke få lidt tilbagemeldinger på hvordan mødet gik ???

Takker

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Dato: 23-10-2006 16:37:54 Forfatter: Thomsen
Hej Allesammen

Desværre ser jeg først denne tråd nu

Men kan vi ikke få lidt tilbagemeldinger på hvordan mødet gik ???

Takker

Ups..jo det kan du..sorry

Min oplevelse var, at det var et positivt møde. Folk var interesseret i at få et netværk op at stå, som skulle være et netværk på tværs af faggrænser. Allerede på mødet fordelte vi nogle opgaver, som man gerne ville arbejde videre med.

Det første skridt var at få et serversted, hvor vi kunne kommunikere sammen, indtil vi for alvor for en hjemmeside op at stå. Flertallet var for, at hjemmesiden først og fremmest skulle have en informerende funktion i form af en portal. Der var lidt delte meninger, om vi skulle have et forum tilknyttet, eller forumsdelen udelukkende skulle foregå her på amino.dk. Vi kom ikke frem til nogen konklusion endnu, så vi blev enige om at udskyde en evt. beslutning.

Vi blev enige om, at hjemmesiden skulle bygge på cms-systemet joomla!, som Smith og jeg skal have op at køre. Når dette er sket, kommer de andre folk på banen med hver deres interesseområde, som jeg lige vil vente lidt med at fortælle om - men mere herom senere: der er flere ting i støbeskeen.

Og vi er ikke et lukket forum, så interesserede personer skal bare tilmelde sig herpå siden og er dermed en del af aminosyd, som den kommende hjemmeside skal hedde - jo flere jo bedre.

Måske får jeg ikke forklaret mig helt tydeligt, men jeg er pt. hamrende forkølet. Håber det giver dig lidt et indtryk..

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:16

Hej AminoSyd

Hvordan går det med netværket ?
Er der aftalt nye møder ?

Som udenforstående der ikke nåede med til sidste møde, virker det som om alt er gået dødt ???

Dbh.

Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hej Thomsen

Nej, det er ikke gået i sig selv, men det ligger lidt stille p.t.,da jeg er ophængt med flere ting..

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)