|
Vi ses |
AminoSyd - i stedet for Sydjydsk Alliance - netværk
|
|
|
Der er ikke en af jer som tilfældigvis kommer forbi Sønderborg, Haderslev eller Åbenraa, som har lyst til at tage mig med, kan ikke finde rundt i Sønderjylland og Vojens ![]() |
Hvor er det nu du bor? |
|
|
|
Kan se X-bussen kører rimelig mærkeligt om søndagen, den første kører kl. 13.30 fra sønderborg. Det lidt noget gylle, offentlig trafik hernede er ikke hvad den kunne være ;-) Så tror desværre jeg må melde pas igen :-( |
|
Min mand kommer med bil fra Padborg, og har ikke noget imod at hente dig i Sønderborg først. Vi skal bare have aftalt tid og sted ![]() |
|
|
|
Dato: 11-10-2006 21:57:48 Forfatter: mk Det lyder herligt, kan være i Sønderborg kl. 11.48 er det tid nok til Vojens ? Det skulle være ok siger manden, køreturen tager nok knap en time. Der er bare lige det forbehold, at han er nødt til at være tilbage i Padborg ved 17-tiden, da han skal afsted på arbejde et par timer senere. Det har vi først fået at vide idag, havde vi vidst det havde vi nok meldt fra. Men lidt tid til mødet er vel bedre end slet ikke at komme ![]() Skal du køres helt tilbage til Sønderborg mk? For så skal vi jo lige have regnet det med i tiden også. |
Bliv gratis medlem