|
Hej AminoSyd-folk Jeg har bestilt bord til os til søndag den 15. oktober kl. 13.00 på Hotel Vojens i Salon 1..så her mødes vi..adressen er Hotel Vojens A/S Nørregade 2A, 6500 Vojens 74541331..det ligger overfor Banegården i Vojens..håber at I kommer.. |
AminoSyd - i stedet for Sydjydsk Alliance - netværk
|
|
|
Hej alle sammen.. Må man høre hvad lige præcis denne alliance går ud på.. Er det et vedvarende samarbejde i vil have gang i?.. eller bare det at man kan trække på hinandens ressourcer.. For i så fald vil jeg da med glæde tilbyde min assistance og kompetencer.. Hvis de ønskes altså.. |
|
Hejsa EyeOn Velkommen til...ideen kunne både være at række på hinandens ressourcer m.m. etc...mulighederne er mange..der ligger ikke noget fast endnu...måske kommer vi ind på det på mødet den 15. oktober i Vojens, så du er meget velkommen til at deltage... |
|
det lyder bestemt ikke dårligt.. For jeg har faktisk gået med præcis samme tanker selv.. Det har dog ikke været begrænset af geografiske mål. |
|
Hej igen EyeOn Hvor bor du egentligt henne? Har du en msnid? |
|
hejsa De, der gerne vil med på søndag, gider I at tilmelde jer her for en sidste gang, så jeg helt klart ved, hvem der kommer? |
|
Vil gerne støtte op omkring dette, er dog desværre forhindret lige den dag. Jeg håber i får en god dag og at i beslutter at der bliver et yderligere møde. Mvh |
Bliv gratis medlem