|
Hejsa Ja, det er lidt mærkeligt at starte denne nye tråd..men sådan er det jo.. Indledningsvis vil jeg forsøge at indgrænse nogle ting - erfaring fra den tidligere tråd: 1) AminoSyd er for personer, der bor i Sønderjyllands Amt, dvs den amtsgrænse, der gældender indtil 01.01.07. AminoSyd grænsen vil efter denne dato stadig være den samme. 2) Man accepterer ved tilmelding til denne tråd og dermed dette netværk, at afstand indenfor amtets grænse ikke er noget problem, og at det ikke er årsag til, at man ikke møder op til et arrangeret mødet, men at der er en lovlig forklaring (fx. jeg gider bare ikke..eller hvad det nu kan være) 3) Har man først 1 gang tilmeldt sig på denne tråd, kan netværket regne med personens opbakning og interesse og virkelyst indenfor netværket, indtil personen 1 gang for alle og aktivt melder sig ud af netværket. Det kan måske opfattes som skarpe retningslinier, men det er nogle jeg har sat op for at jeg stadig kan vedblive at finde interessen og ilden.. Jeg vil opfordre folk til at melde sig i denne tråd nu (herunder dem fra tråden Sydjydsk Alliance - netværk), da jeg ikke længere regner tilmeldingerne fra denne tidligere tråd for værende gældende. Forslag til mødedato vil nu være søndag den 15. oktober kl. 1300 i vojens - enten hos mig eller ude i byen |
Hej Martin (Thorborg)
Kan du linke fra tråden Sydjydsk Alliance - netværk til denne ny tråd nu..det ville være dejligt, hvis det kunne lade sig gøre..
Bliv gratis medlem
), men jeg vil gerne lige komme med en enkelt kommentar.
noSyd