Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoSyd - i stedet for Sydjydsk Alliance - netværk

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Ja, det er lidt mærkeligt at starte denne nye tråd..men sådan er det jo..

Indledningsvis vil jeg forsøge at indgrænse nogle ting - erfaring fra den tidligere tråd:

1) AminoSyd er for personer, der bor i Sønderjyllands Amt, dvs den amtsgrænse, der gældender indtil 01.01.07. AminoSyd grænsen vil efter denne dato stadig være den samme.

2) Man accepterer ved tilmelding til denne tråd og dermed dette netværk, at afstand indenfor amtets grænse ikke er noget problem, og at det ikke er årsag til, at man ikke møder op til et arrangeret mødet, men at der er en lovlig forklaring (fx. jeg gider bare ikke..eller hvad det nu kan være)

3) Har man først 1 gang tilmeldt sig på denne tråd, kan netværket regne med personens opbakning og interesse og virkelyst indenfor netværket, indtil personen 1 gang for alle og aktivt melder sig ud af netværket.

Det kan måske opfattes som skarpe retningslinier, men det er nogle jeg har sat op for at jeg stadig kan vedblive at finde interessen og ilden..

Jeg vil opfordre folk til at melde sig i denne tråd nu (herunder dem fra tråden Sydjydsk Alliance - netværk), da jeg ikke længere regner tilmeldingerne fra denne tidligere tråd for værende gældende.

Forslag til mødedato vil nu være søndag den 15. oktober kl. 1300 i vojens - enten hos mig eller ude i byen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hej Martin (Thorborg)

Kan du linke fra tråden Sydjydsk Alliance - netværk til denne ny tråd nu..det ville være dejligt, hvis det kunne lade sig gøre..

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:59
Jeg accepterer.

15 Oktober er fint for mig.

Jeg skal gerne lægge lokaler til i Christiansfeld for op til 40 mennesker.-. GRATIS.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hej Kasper

Kanont..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Nu har jeg haft meget andet om ørerne her på det sidste og har derfor ikke deltaget i debatten.

Pga. af at jeg fremover er i Nordjylland alle hverdage trækker jeg mig ud af debatten (og alliancer ....  ), men jeg vil gerne lige komme med en enkelt kommentar.

Jeg synes det er lidt underligt, at der skal laves geografiske skel, i min opfattelse er det da bedre at man mødes og finder ud af noget, end at afgænse før man overhovedet har startet noget. Så må det være op til deltagerne om de synes det er værd at køre langt for at mødes.

Nu er det så ikke pga. geografien jeg trækker mig, men jeg har det da underligt med, at først er det helt fint, at vi i den vestlige del gerne ''må være med'' og så må vi alligevel ikke ..... Og så er min forventning til et netværk da, at det primært vil fungere via inernet/mail osv. og ikke (kun) bæres af møder.

( Nå ja, og så er der forskel på SYDjylland og SØNDERjylland)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hej Sanne

Jeg respekterer helt og holdent dit indlæg...og kan godt forstå din reaktion..mit indlæg skal opfattes som et hårdt indlæg og en skarp udmelding for at trække nogle linier op..kan man acceptere disse..er det perfekt, og så kan landegrænsen godt måske bøjes..

Men jeg sætter disse retningslinier op, da jeg ikke synes, det er sjovt at lave alt dette frivillige arbejde (men utroligt spændende fodarbejde) for mine blå øjnes skyld, når jeg går og tror, at de tilmeldte vil bakke op, og så begynder folk at skride...så mister jeg noget af ilden..

Jeg ved godt, at jeg er lidt barsk i mine udmeldinger lige nu, men det er faktisk fordi frameldingerne er kommet noget på bag på mig.

Det, jeg har problemer med (er måske en svaghed hos mig), er, at først kommer der én slags udmeldinger og en tid efter så kommer der en anden slags udmeldinger, så bliver jeg rundtosset og ret irriteret..for hvad skal jeg tage for gode varer..og hvad skal jeg forholde mig til..kan du se min pointe? 

Og selvfølgelig er jeg MEGET åben for at flytte landegrænsen...

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:29
Hej Kim

Jeg vil meget gerne være med og jeg er meget glad for det bliver d. 15. okt kl. 13.00.

Jeg forventer mig meget af denne gruppe.

m.v.h. Sandberg

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hej Sandberg

Du hjertelig velkommen..

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:53
Hej Kim

15 oktober er hermed accepteret fra mig!

Samt at jeg er en del af fælleskabet AmnoSyd

Kenni Madsen

6780 Skærbæk

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:06
Hej allesammen

Skal vi ikke bare komme videre herfra jeg vil godt være med til at få amino trekant på benene, hvad siger i til det?

Skriv gerne tilbage.

Mange hilsner

Jennifer

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)