Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til SEO

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min faste SEO samarbejdspartner til dansk SEO er ikke mere disponibel, så jeg søger en eller to nye samarbejdspartner som kan deres kram til indkommende opgaver. Da jeg kun har folk til engelsk SEO og ikke selv har tid og lystSmile til det, håber jeg at finde dem her på Amino. Dem jeg vælger, ville jeg skulle kunne henvise til vores kunder med god samvittighed, da vi har et godt ry, ønsker vi samarbejde med en person, som har samme holdning som os til god kundeservice. Jeg forventer ikke at skulle tjene noget på det arbejde der evt. måtte komme, så længe vores kunder er tilfredse med det udførte arbejde er vi det ogsåSmile.

Jeg ved godt, at jeg sikkert vil få et par henvendelser eller toSmile, så jeg ridser det lige op herunder, de krav der stilles:

Krav:

1. Skal sende referencer på arbejde som er udført for kunder indenfor de sidste to måneder.
  2. Overholde de aftaler der er aftalt med os og kunden, opstart og deadlines osv.
  3. Skal kunne kommunikere på engelsk med vores SEO folk, via mails og skype.
  4. Kreativ og engageret i sit arbejde.
  5. Skal være til at få fat i indenfor 24 timer.
  6. Dygtig til tekst fremstilling og uden stavefejlSmile.
  7. Sende priser og forslag til et evt. kommende samarbejde.
  1. Have humor og et godt humørSmile

Det var lige en kort beskrivelse, kan være et par punkter som er glemtSmile, men det tager vi bare op med vedkommende.

Jeg kan jo ikke vælge alle de dygtige Aminoer herindeSmile, men det betyder ikke, at der ikke vil blive mulighed for et samarbejde på et senere tidspunkt.

Du kan skrive til os her. jobs@indosoft.dk  

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder, samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og CMS programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med, har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)