Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor annoncere man efter medarbejder til sommerferie jobs

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har kikket lidt på internettet efter steder hvor man kan annoncere efter medarbejdere til sommerferiejobs i københavn. Har kun fundet web-sider som f.eks. job-index hvor man skal betale 3000-10000 kr for en annonce.

Er der nogen der har nogle gode ideer til billigere/gratis steder?

Eller alternativt nogen, som kender nogen, der er interesseret i et sommerferiejob hvor man skal cykle rundt i københavn og sælge fødevare fra vores cykler?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Hej Søren,

Jeg har ledt efter en annoncesælger (studerende fritidssælger), og har brugt nogle gratissider, som dog intet gav.

Derefter brugte jeg RUC og CBS, som har en fælles jobportal, hvor det var gratis at lægge jobs op, og har fået en håndfuld henvendelser. Jobbet skal hvist have en form for studierelevans, men jeg tror ikke, at de er så strikse. Du kan jo altid give det et skud.

mvh,
Peter

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:05
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 19:27

Søren:

Hej 

Har kikket lidt på internettet efter steder hvor man kan annoncere efter medarbejdere til sommerferiejobs i københavn. Har kun fundet web-sider som f.eks. job-index hvor man skal betale 3000-10000 kr for en annonce.

Er der nogen der har nogle gode ideer til billigere/gratis steder?

Eller alternativt nogen, som kender nogen, der er interesseret i et sommerferiejob hvor man skal cykle rundt i københavn og sælge fødevare fra vores cykler?

Måske kan du bruge http://www.ungarbejde.dk/ til noget - jeg kan ikke umiddelbart se, hvor meget det koster.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 22:34

Der findes flere og flere steder der udbyder studiejobs og lign. og en del nye har set dagens lys bare i år. her http://jobfisk.dk/studie-og-fritidsjobs.html kan du se en liste over de portaler der beskæftiger sig med studie- og  fritidsjobs.

Der er som andre nævner stor forskel på pris og til dels også kvalitet.

Et tip til dem, der generelt søger folk, er at bruges Jobnet.dk - det er gratis og mange af de store jobportaler henter også deres annoncer (så den vil fx også komme på Jobindex og OFiR). Man har ikke mulighed for de fede grafiske annoncer, men så kan man jo i stedet bruge sproget aktivt.

Hvis du vide mere præcist, hvad der kan være det rigtige for dig, så send mig en pm.

Fra Copenhagen Baby...
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:13

Der er i år kommet et nyt site som er til de unge - som må siges at være de største aftagere af sommerjobs... det hedder jobjunction

http://www.jobjunction.dk/

Det er vidst en meget cool ung fyr der har startet det... prøv evt der!

/J

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)