Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - Hvor?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår godt hvad du mener og service og support er meget vigtigt!

Har du aldrig oplevet problemer med wannafind? De virker proffesionelle og gode!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:40
Problemer er der med alle webhosts... Og ingen servere kører for evigt.

Men med wannafind har jeg oplevet de er super dygtige til at løse problemerne hurtigt og uden der opstår 117 andre problemer.

De har telefon support, så hvis der sker noget ringer du bare til dem, og de fikser det med det samme, de er altid venlige og der findes ingen dumme spørgsmål ved dem.

Derudover har de, baseret på min erfaring, en rigtig god oppetid.

Når du finder dig en host du ønsker at benytte, så er det altid smart at tage en hurtig søgning i google groups, så giver det lynhurtigt ind indblik i om det er en ordenlig host.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:41
Jeg har selv overvejet www.Webhosting.dk til et af mine større projekter, men kender ikke til dem - Måske nogen af jer der gør ?

Deres priser er umiddelbart ikke helt forkerte, og der er en øvre grænse på trafik, så man ved hvad man har med at gøre...

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:47
Jeg har dårlige erfaringer med: Cliche, web10 og b-One

Gode erfaringer med enavn og wannafind

Rigtig gode erfaringer med pil.dk - men det koster!

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:55
Hej Lasse

Jeg kan varmt anbefale PIL. Benytter dem selv til min nye virksomhed og har indtil videre oplevet kanonbetjening. Hurtige svar. Seriøse og proffe!

Fik dem selv anbefalet af vores webdesignbureau, som netop prioriterer effektivitet.

De har i øvrigt nogle pæne hosting referencer.

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:31
Hej Lasse,

Hvilken slags portal har du i tankerne? Har du nogen idé om trafikforbrug?
Jeg kan tilbyde dig host på Windows 2003 server, asp/net & php5 support, etc.
Se mere her: http://flysolutions.dk/?p=web_mailhotel
Vi kan selvfølgelig tilpasse hotellet så det modsvare dine behov og til en speciel Aminopris.

Web10 må jeg på det kraftigste fraråde. En bekendt af mig har fundet et sikkerhedshul i deres system, så han har adgang til alle webhoteller på en server. Samtidig har de tit meget lange svartider (for mange hoteller på samme server).

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:35
Jeg har personligt gode erfaringer med surftown og enormt dårlige erfaringer med B-ONE.

Ellers er der jo (som ovenfor) en hel del personer her på Amino der sælger hosting :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:09
Hvis din portal sparker numse, kan man ikke lave aftaler med sådan en host omkring gratis hosting for reklame ?  det var da et sted jeg ville prøve at sætte lidt kræfter ind på, så stem nogle dørklokker og sælg din portal ;-)

Ved dog ikke hvor attraktivt det er mere for sådan firmaer, men der var engang man kunne ihvertfal :-)

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:20
Tak for de mange gode svar! Jeg tror jeg vil starte med Wannafind - De virker meget proffesionelle og jeg har kun hørt godt om dem..
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:17
Jeg bruger både Cliche og Wannafind og har ikke haft nogle dårlige erfaringer med dem ( endnu ). Wannafind anbefaler jeg også til mine kunder.. Og så har de en ret god statistik..

Mange hilsner:/Thomas

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)