Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MANGLER DU HJÆLP TIL BOGFØRINGEN?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

WWW.3R-CONSULT.COM

Regnskab-Administration-Skat- Rådgivning-Bogholderi-Økonomi-Revision-Diverse. 

Dette er de primære kompentenceområder vi bygger firmaets grundlag på.

Vi tilbyder en uafhængig, personlig, seriøs og naturligvis fuld diskret behandling af dine ting.
Vi går både grundigere og dybere ned i tingene end en traditionel revisor og vores rådgivning tager afsæt i virksomhedens/ejerens/personens interesser!
Vi er kort sagt - DIN talmand!

Tager papirarbejdet for meget af din tid?
Gør det du er bedst til!
.........så klarer vi økonomien!

Derved får du frigjort mere tid til at passe din virksomhed og dine kernekompetencer og derved forøge din indtjening!

Hvis du har brug for assistance til nogen af nedenstående områder, så giv os et ring eller send os en mail.              
Vi stiller altid gerne op til et helt uforpligtende møde, hvor mulighederne kan drøftes.

Det vil være os en fornøjelse at kunne tilføje vore kompetencer til din konkrete opgave og situation.

Hos 3R consult er vi eksperter i bogholderi, regnskab, administration samt finansiel rådgivning og hjælp til opstart, økonomi i mindre og mellemstore virksomheder samt personlig rådgivning generelt.

Har du et problem - så giv os en opgave!

Vore serviceydelser omfatter blandt andet:

VIRKSOMHEDER:
  • Kontering.
  • Bogføring.
  • Klargøring til revisor.
  • Revision.
  • Udarbejdelse af regnskaber - både personlige virksomheder og I/S samt ApS´er.
  • Udarbejdelse af budgetter.
  • Økonomirådgivning.
  • Investeringsrådgivning.
  • Skatterådgivning.
  • Forhandlinger med finansieringsinstitutter og offentlige myndigheder.
  • Bestyrelsesarbejde.
  • Outsourcing - vi tilbyder en totalløsning på hele eller dele af virksomhedens administration og bogholderi.
  • Debitoropfølgning.
  • Inkassoopgaver.
  • Fremskaffelse af informationer m.v.
  • Lej en bogholder/regnskabschef - på timebasis eller 1-2 dage pr. uge.
(Bogføringsopgaver udføres på vort eget bogføringssystem eller på jeres kontor efter ønske).

PRIVATE:
  • Privatøkonomisk rådgivning.
  • Forhandling med banker, kreditorer samt offentlige myndigheder.
  • Selvangivelse.
  • Skatteberegning.
  • Budgetlægning.
  • Låneomlægning.
  • Forsikringer.
  • Rådgivning ved større anskaffelser.
  • Fremskaffelse af informationer m.v.

Ring eller mail til os i dag - få et helt uforbindende første møde og lad os fortælle, hvad vi kan gøre for netop dig!
Ring: Tlf. 41 57 15 79

GØR DET DU ER BEDST TIL!
........SÅ KLARER VI ØKONOMIEN!
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:04

www.3R-consult.com:

Vi går både grundigere og dybere ned i tingene end en traditionel revisor og vores rådgivning tager afsæt i virksomhedens/ejerens/personens interesser!

Vi er kort sagt - DIN talmand!

Sorry to say men det er altså dybt useriøst at markedsføre sig på den måde:

• Går grundigere og dybere ned i tingene end en traditionel revisor. Det er jo tom snak. Hvor dybt/grundigt en revisor går ned i noget afhænger jo af den konkrete virksomhed/problemstilling.
  • Tager afsæt i virksomheden/ejerens/personens interesser. Ja hvis interesser skulle der ellers tages afsæt i. Derved ligger der jo en skjult påstand om at "den traditionelle revisor" ikke varetager kundernes interesser.
  • Din talsmand ? Dvs. I også er advokat for vedkommende ?
  • Klargøring til revisor - Revision: Taler vi om et bogføringsfirma eller om et revisionsfirma. Et firma som laver klargøring til revisor laver typisk ikke revision eller skatterådgivning for den sags skyld (bortset fra meget simple ting).

Det kunne egentlig være meget interessant at høre hvilke faglige forudsætninger der ligger bag 3R for i mine øjne ligner det en gang pop. Samtidig vil jeg også sige som jeg har sagt til andre: Det bedste visitkort på Amino er at dele lidt ud af sine faglige kompetencer. Det giver folk et bedre indtryk af om vedkommende er den rigtige.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:19

Skattekonsulenterne:
Sorry to say men det er altså dybt useriøst at markedsføre sig på den måde:

Hej Bent !

Er det ikke dét der ligger i markedsføring generelt? Ævl og bævl - en sludder for en sladder?

Jeg så f.eks. en revisor-reklame fra et statsaut. revisorfirma på en taxa i går der hed noget i stil med "Revision med personlighed" - hvad fanden skal det betyde :)?

Når jeg tænker på den omgang mundlort min tekstforfatter har måtte skrive på min side er jeg da også lige ved at kløjs i det - men det virker efter hensigten.

Det kan godt være du synes det er noget pop - jeg er enig - men folk labber sådan noget lort i sig og det er derfor den bedste måde at få rotter i fælden på - desværre.

Og så længe alle selvstændige tror de har brug for en revisor vil bogføringsfirmaer også blive ved med at kalde sig revisionsfirmaer - for at få rotter i fælden ! Jeg startede f.eks. ud med firmanavnet "Olsens Regnskab" - men det gav ikke bid.

Når man ser gennem alt dét der salgsgas kan jeg ikke se noget der taler for at 3r-consult skulle være en dårlig leverandør af bogføring/regnskab o.s.v. - med følgende reasonement: uskyldig til det modsatte er bevist.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 18:10

Jo for denne markedsføring skiller sig ud på et punkt: Man nedgører ikke andre ved at fremhæve egne karakteristika men når man skriver at man går mere i dybden end andre m.v. så nedgører man andre og så kommer det til at virke negativt (og som Davids kamp mod Goliath). Jeg tror såmænd det er ligegyldigt om man kalder sig det ene eller det andet. Det er den personlige kontakt der er afgørende. Samtidig kan man jo kun beklage at enhver kan kalde sig for revisor eller revisionsfirma.

Dårlig leverandør ? Det siger jeg ikke noget om.  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:40

Hej Bent.

Det er selvfølgelig ikke pænt at nedgøre andre, men det virker som noget der skal læses med et gran salt.

Jeg havde egentlig ikke fanget det i første omgang - for jeg ser det i markedsføring overalt og er blevet vant til at filtrere det fra.

Nu tilbyder han f.eks. bogførinng og forbereder regnskabet til revisor og her mener jeg ikke det er den personlige kontakt der er afgørende.

Det vigtige er at tingene bliver lavet rigtigt, at kunden er tilfreds med tidsforbruget, og at aftaler og deadlines overholdes.

Jeg har enkelte kunder hvor kemien ikke er der, men hvor samarbejdet kører fint alligevel forbi begge parter overholder sine aftaler og lever op til sine forpligtelser. Mange kunder svinger jeg rigtig godt med og det gør selvfølgelig dagligdagen lidt sjovere, men forretningen må komme først.

Og så ønsker jeg heller ikke at blive alt for gode venner med mine kunder - for jeg ønsker ikke at fastholde dem i et samarbejde der ikke er optimalt for dem, for venskabets skyld - og det vil nogen gange være konsekvensen når man knytter venskaber med forretningsforbindelser. F.eks. vil det nogle gange i flyttesituationer for visse kunder være mest praktisk med en ny lokal revisor, men hvis forholdet til den gamle er blevet for godt går de igennem en masse besvær for at bevare relationen.

Eller når den statsautoriserede revisor bliver gode venner med den lille kioskejer og kommer og handler hos ham indimellem - en statsautoriseret revisor er ofte dyr og jeg tror der er mange eksempler på små virksomheder der tilsidesætter deres virksomheds økonomi for at bevare en god relation til en alt for dyr løsning hvad regnskab angår.

Skattekonsulenterne:
Samtidig kan man jo kun beklage at enhver kan kalde sig for revisor eller revisionsfirma.

Det er denne titel der giver mig mit levebrød. Hvis du fik din vilje og jeg ikke længere kunne kalde mig således - hvad ville du så mene jeg skulle leve af? Ser du hellere at jeg fejer gader ?

Jeg kan godt se problematikken og den kender jeg fra andre brancher også - f.eks. kan enhver kalde sig for "programmør". Jeg ser dog ikke det at beskytte titlerne mere end de er i forvejen som en særlig god løsning. Har du andre ideer?

Venlig hilsen Jørgen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:52

Skal vi ikke prøve at holde debat-afdelingen til debat og få alle indlæg, der kun handler om salg af egne ydelser væk herfra? Jeg har bedt en moderator om at flytte tråden ned i en tilbudskategori.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 23:50

Jeg mener jo så den personlige kemi er vigtig uanset om vi taler bogføring, eller rådgivning men personlig kemi er ikke nødvendigvis det samme som at man er "pot og pande" på alt. Det handler mere om at tale samme sprog. Men ellers er jeg enig i dine betragtninger Jørgen.

Revisor eller ej - Så findes der gode kompetente revisorer som ikke er det ene eller det andet og selvfølgelig skal de have lov at kalde sig revisor. Problemet er alle de andre Big Smile Jeg har så også set dårlig rådgivning m.v. fra registrerede og autoriserede så der er desværre ingen løsning på det. 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:20

Skattekonsulenterne:

Jeg mener jo så den personlige kemi er vigtig uanset om vi taler bogføring, eller rådgivning

Jeg kan ikke være mere enig!

Netop derfor savner jeg lidt flere oplysninger på din hjemmeside.

• Hvem er du - og hvilke forudsætninger/baggrund har du for at drive den form for virksomhed?
  • Jeg mangler et cvr-nummer på din hjemmeside (eller kan ihvertfald ikke finde det)
  • En hotmailadresse virker ikke tillidsvækkende

Jeg kan se, at du er nystartet (1/7-2009). Netop derfor er det måske endnu mere vigtigt ikke at spare på informationerne.

Held og lykke med forretningen.

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:43

Hej,

Tak for den konstruktive kritik.

CVR nr. er tilføjet hjemmesiden, ligesom jeg har beskrevet min baggrund.

Grunden til en hotmail-adresse er udelukkende, at det giver mulighed for besvarelse af mails, når jeg er på farten, og er således ikke for at "gemme" mig.

Endvidere har jeg jo også lagt samtlige personlige oplysninger / adresse / tlf. nr. ud.

Ved seriøs kontakt fremsender jeg endvidere også gerne CV samt referenceliste.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51

Velkommen til Ib!

Jeg håber, at du kommer godt igang med din nye virksomhed - og ikke mindst finder tid til at bidrage til debatterne her på Amino!

Henrik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)